Manager, Admin & Vendor Management (BPO)

CÔNG TY TNHH GIAO HÀNG FLEX SPEED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Negotiate agreements with BPO vendors to secure favorable terms and conditions… Monitor vendor performance and conduct regular performance evaluations to ensure compliance with agreed- upon service levels.
Manager, Admin & Vendor Management will be responsible for developing and maintaining relationships with all BPO vendors, ensuring the timely delivery, of services, and monitoring BPO vendor performance. Develop and maintain positive relationships with BPO vendors, serving as the main point of contact for any vendor- related issues or concerns.
Main task:

Identify and onboard new vendors, ensuring that they meet our quality and delivery standards.;
Build Headcount Planning & Budget for whole Fiscal Year to adapt with growing up of business;
Maintain the outsourcing model after launching;
Audit vendor and assessment and have a scorecard with all vendors and monthly meetings to review and ensure compliance with agreed- upon service levels.Track and analyze vendor performance metrics, such as delivery timeliness and quality, to identify areas for improvement.
Conduct regular market research to identify potential vendors, new products, and cost- saving opportunities.
Participate in the recruitment decision- making process for positions from Supervisor and above;
Build up salary compensation & benefits for BPO Employees group;
Build up strategy & planning with BPO Partners to adapt headcount business as usual & campaign;
Build up an SOP, policy for BPO employees group;
Other tasks assigned by the direct manager

Admin task:

Coordinate with relative departments to track attendance, leaves, OT, payroll, other issues etc.
Take messages from all departments, and coordinate feedback in a professional manner
Confirm Expenses monthly with the operation
Support to control and collect documents from a vendor.
Planning and coordination with Function (PR/ PO coordination with Procurement, Fin)

Yêu cầu công việc

In order to succeed in the role, you should ideally have:

Focus and can- do attitude
High- level attention to detail and accuracy
Bachelor&039;s Degree or higher qualification in a related field
Good computer literacy have the skill to present reports in Excel and PowerPoint
Effective analytical problem- solving skills & high- level reasoning
Minimum of 3 years’ experience releated
Good teamwork skills and English skills
Highly committed, passion, well organized, pro- active, honest, integrity, detailed, persevere, willing to learn new things, and diligent
Data skills (SQL/ Power BI) is highly desirable

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-26 16:30:26

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Manager, Admin & Vendor Management (BPO) - Mã tin đăng: 4220854. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 260 Quang Trung, phường 10, quận Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây