Manager, Admin & Vendor Management (BPO)

CÔNG TY TNHH GIAO HÀNG FLEX SPEED
Mức lương
25 - 35 triệu
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Negotiate agreements with BPO vendors to secure favorable terms and conditions... Monitor vendor performance and conduct regular performance evaluations to ensure compliance with agreed- upon service levels.
Manager, Admin & Vendor Management will be responsible for developing and maintaining relationships with all BPO vendors, ensuring the timely delivery, of services, and monitoring BPO vendor performance. Develop and maintain positive relationships with BPO vendors, serving as the main point of contact for any vendor- related issues or concerns.
Main task:

Build up strategy & planning with BPO Partners to adapt headcount business as usual & campaign;
Build up an SOP, policy for BPO employees group;
Build Headcount Planning & Budget for whole Fiscal Year to adapt with growing up of business;
Build up salary compensation & benefits for BPO Employees group;
Identify and onboard new vendors, ensuring that they meet our quality and delivery standards.;
Conduct regular market research to identify potential vendors, new products, and cost- saving opportunities.
Participate in the recruitment decision- making process for positions from Supervisor and above;
Other tasks assigned by the direct manager
Maintain the outsourcing model after launching;
Audit vendor and assessment and have a scorecard with all vendors and monthly meetings to review and ensure compliance with agreed- upon service levels.Track and analyze vendor performance metrics, such as delivery timeliness and quality, to identify areas for improvement.

Admin task:

Support to control and collect documents from a vendor.
Take messages from all departments, and coordinate feedback in a professional manner
Coordinate with relative departments to track attendance, leaves, OT, payroll, other issues etc.
Planning and coordination with Function (PR/ PO coordination with Procurement, Fin)
Confirm Expenses monthly with the operation

Yêu cầu công việc

In order to succeed in the role, you should ideally have:

Bachelor&039;s Degree or higher qualification in a related field
Minimum of 3 years’ experience releated
Good computer literacy have the skill to present reports in Excel and PowerPoint
Focus and can- do attitude
High- level attention to detail and accuracy
Data skills (SQL/ Power BI) is highly desirable
Effective analytical problem- solving skills & high- level reasoning
Highly committed, passion, well organized, pro- active, honest, integrity, detailed, persevere, willing to learn new things, and diligent
Good teamwork skills and English skills

Quyền lợi

Uniform;
Annual salary review;
Tourism;
Training;
Insurance policy;
Annual leave.Note: This position is contracted through a Outsourcing Partner (3rd party)
Allowance;
Health care;
Laptop;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 06:05:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Manager, Admin & Vendor Management (BPO) - Mã tin đăng: 4260433. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 260 Quang Trung, phường 10, quận Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây