Manager, Admin & Vendor Management (Bpo)

CÔNG TY TNHH GIAO HÀNG FLEX SPEED
Mức lương
25 - 35 triệu
Địa điểm làm việc
Bến Lức, Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Negotiate agreements with BPO vendors to secure favorable terms and conditions… Monitor vendor performance and conduct regular performance evaluations to ensure compliance with agreed- upon service levels.
Manager, Admin & Vendor Management will be responsible for developing and maintaining relationships with all BPO vendors, ensuring the timely delivery, of services, and monitoring BPO vendor performance. Develop and maintain positive relationships with BPO vendors, serving as the main point of contact for any vendor- related issues or concerns.
Main task:

Build up an SOP, policy for BPO employees group;
Build up salary compensation &
Build Headcount Planning & Budget for whole Fiscal Year to adapt with growing up of business;
Build up strategy & planning with BPO Partners to adapt headcount business as usual & campaign;

Yêu cầu công việc

In order to succeed in the role, you should ideally have:

Data skills (SQL/ Power BI) is highly desirable
Focus and can- do attitude
Minimum of 3 years’ experience releated
Good teamwork skills and English skills
Highly committed, passion, well organized, pro- active, honest, integrity, detailed, persevere, willing to learn new things, and diligent
Bachelor&039;s Degree or higher qualification in a related field
High- level attention to detail and accuracy
Good computer literacyhave the skill to present reports in Excel and PowerPoint
Effective analytical problem- solving skills & high- level reasoning

Quyền lợi

- Xe đưa đón
- Công tác phí
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ bảo hiểm
- Tăng lương
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Laptop
for BPO Employees group;

Participate in the recruitment decision- making process for positions from Supervisor and above;

Admin task:

Take messages from all departments, and coordinate feedback in a professional manner
Planning and coordination with Function (PR/ PO coordination with Procurement, Fin)
Coordinate with relative departments to track attendance, leaves, OT, payroll, other issues etc.
Support to control and collect documents from a vendor.
Confirm Expenses monthly with the operation

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-26 13:15:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Manager, Admin & Vendor Management (Bpo) - Mã tin đăng: 4219914. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 260 Quang Trung, phường 10, quận Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây