Manager – Customer Success

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


What you will do

Drive goals, KPIs and leading indicators across team;
Represent to our customers as a trusted advisor, advocate and marketing thought leader/subject- matter- expert, conduct regular executive business reviews;
Develop an intimate understanding of your customers’ businesses, conduct health checks;
Liaison between your customers and all the internal teams;
Ensure customers get maximum value from marketing solutions by leveraging full platform functionality;
Be an expert on trends and best practices for digital marketing and analytics;
Handle customer concerns with confidence, putting them at ease.
Collaborate with customers to develop, launch, and manage marketing campaigns focused on engagement and revenue goals;
Analyse and create insightful reports on customer outcomes, churn, expansion and other metrics to drive decision making;
Develop a network of champions within each account through education, coaching, and strong influencing skills;
Strategise, report and drive consumption and adoption of platform to help customer achieve their business outcomes and realize value (build Success Plans);
Enlighten our customers with insights gleaned from their own data and industry trends;


What you will need

Graduation (Preferably in Engineering/Technology);
Experience in SaaS or B2B products with 50K+ clients.
Great presentation skills (interpersonal & with customers) exception handling and escalation management;
At least 4+ years of experience as a Customer Success/Customer Experience/Growth manager, preferably from FinTech/MarTech background or Consulting with a lot of customer handling experience;
Strong technical aptitude. Can confidently project manage a technical project with many moving pieces;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-03 23:47:08

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Manager – Customer Success - Mã tin đăng: 3948060. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây