Marcom Manager

SILVERLAND HOSPITALITY
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Overview of Duties:



  • Handle media work, including suggested written articles, media kits, pictorials, promotional materials, printed presentation, collateral items and direct mail, keep in touch and work with journalists.

  • Handle information flow between Silverland properties and Marketing department, including design requirement (as coordinator)

  • Execute tasks such as plan events, make report, suggest Marketing plan, work with partners.

  • Do Marketing administration works.

Main Responsibilities
1. Media & Advertising:



  • Update media contact and maintain close and positive relationship with journalists in the areas of print (newspapers and magazines), television and radio, online, media agency.

  • Work with media agency for distribution media releases.

  • Represent Silverland properties and works with media.

  • Suggest written article, news, press release, visual material of Silverland properties for distribution to media to support potential editorial.

  • Monitor advertising and production schedule for corporate advertising commitment and ensure all ads are published, copies received, and invoices are in order.

  • Ensure paperwork related advertising expenditure and ensure tear-sheets of all insertions are kept filed appropriately as proof of advertising for future reference.

  • Monitor Silverland website and Facebook to ensure all information is up-to-date.

  • Suggest overall marketing plan for the properties and assist in the implementation of actions as a result of the annual marketing plan.

2. Event:



  • Prepare material and document as MC script, timeline, event program, purchasing contact.

  • Follow up the preparation to ensure delegated works are in line with schedule under the guidance of Communications Manager.

  • Assist in running an event as requirement.

3. Market Research:



  • Collect and update promotion info in hospitality industry for future reference and planning.

  • Do the report as requirement.

Yêu cầu công việc

  • University graduated.

  • Solid knowledge of Marketing and Hospitality industry.

  • Solid knowledge of Social Media and Digital Marketing.

  • Proficiency in computer office skill: Word, Excel, PowerPoint.

  • Strong in communication and presentation skills.

  • Creative and strong planning skills.

  • Language: fluent in Vietnamese and English.

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Phụ cấp

  • Đồng phục

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-22 04:30:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marcom Manager - Mã tin đăng: 919352. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 14 – 16 Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông,, Tiếp thị / Marketing,, Nhà hàng / Khách sạn
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây