Marcom Manager based in HCMC

ANGSANA & DHAWA HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Design and manage integrated marketing communications policy for Angsana & Dhawa Ho Tram. This includes determining communication objectives, designing the message in accordance to brand guidelines and selecting appropriate channels of communication.2. Develop and manage advertising programs, including managing the advertising budget, selecting the advertising message and evaluating the advertising effectiveness.
Generate an annual calendar of marketing/advertising activities and Special Events.
Cultivate key media contacts in Vietnam, regionally and internationally.
Increase public awareness of Angsana & Dhawa Ho Tram through quality exposure in various media through advertising, editorial, awards, events and visiting journalist programs.
To appoint and then manage the relationship between Angsana & Dhawa Ho Tram and any local, regional or international Public Relations Agencies.
Develop and oversee implementation of media relation goals and strategies, including handling of all media inquiries, press releases, organization of media events and press conferences, as needed. Will also be expected to maintain effective communication with major media representatives, editors and publishers.
Develop a full range of experiences, events and “stories” in order to solidify the value of the destination and the services and facilities in and around Angsana & Dhawa Ho Tram.
Develop and update the Angsana & Dhawa Ho Tram Press Kit, issue regular press releases, featured stories.
Identify opportunities to further expose Angsana & Dhawa Ho Tram to to external parties through the creation and/or sponsoring of cultural, art, social, sporting and networking events that are aligned with the overall positioning of Angsana & Dhawa Ho Tram and sound in delivering a strong ROI.
Develop promotional tools to stimulate customer interest, purchase or investment and increase brand or product awareness. These include:
Premium discounts, gifts or merchandise to motivate sales and extend brand awareness.
Free trials.
Working closely with Banyan Group lifestyle Services.
Use of Gift Certificates.
Prizes and competitions.
Prepare monthly reports on past and future activities and ensure ROI calculations are evaluated for each activity (including media returns).
Ensure the accuracy and meticulous review of all marketing collaterals developed.
Other tasks and responsibilities are assigned by Director of Sales & Marketing and the Hotel Management.
Work closely with BGHR corporate marketing team for the creation and delivery of special events.
To develop meaningful and beneficial relationships with Luxury Goods, Airlines, Automobile, Liquor Companies and Distributors etc. in order to co- promote each other’s products and partner for special events and projects.
Host special groups and media familiarization trips when appropriate and relevant.

Yêu cầu công việc

Quality of maintenance of brand materials.
Provision of timely and accurate public relations.
Quality of media exposures and achievement vs personal goal.
At least 3 years- experience at equivalent positions at international hotels.

Quyền lợi

- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.
- 100% service charge.
- 100% lương trong thời gian thử việc.
- 02 duty meals per working day.
- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.
- Housing allowance as the hotel’s policy.
- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.
- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.
- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của tập đoàn Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống & spa; Đi công tác nước ngoài;…
- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.
- Uniform is provided as the hotel’s policy.
- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.
- 100% salary in probation time.
- 100% phí phục vụ.
- 45 working hours per week, 02 days- off per week.
- Daily Shuttle bus is provided to work.
- Annual Bonus as per the hotel’s policy.
- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B & Spa services; Overseas Business Trip; etc.
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do tập đoàn Banyan Group vận hành.
- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Group.
- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.
- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.
- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.
- Attend frequently training courses of the group.
- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-08 00:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marcom Manager based in HCMC - Mã tin đăng: 4337817. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ANGSANA & DHAWA HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây