Marketing & Customer Service Department Công Ty TNHH VSIP Lạng Sơn

CÔNG TY TNHH VSIP LẠNG SƠN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Lạng Sơn
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Marketing duties
• Carry out daily tasks based on department’s assignments;
• Carry out & follow up actions on prospects;
• Participate in conferences, exhibitions and fairs in order to promote the company’s projects and seek new prospects;
• Improve information for marketing tasks;
• Propose specific package to be offered to different prospects;
• Study carefully prospect in order to have effective approach;
• Seek for prospects through Agencies, organizations, companies, mass- media, the internet;
• Offer prospect assigned information on VSIP;
• Propose strategic marketing plan for the assigned regions;
• Prepare legal lease agreement between VSIP and Customers, liaise with lawyers if necessary…
• Review assigned region’s tracking Systems;
Customer service duties
• Write minutes or record notes whenever meeting with customers or Authorities;
• Assist Customers on Vietnam Laws and Regulations;
• Constantly call and/ or meet customers to update account information;
• Prepare ISO reports and submit to CS Manager and to do any work as advised by CS Manager or GD/ DGD…
• Support customers to prepare and submit for Investment Certificate Application and Post- IC Procedures;
• Co- ordinate with other Department/ Division of VSIP and related local authorities, agencies to help customers on their business operations;
* Others:
• Act as section leader for certain prospects/ market…

Yêu cầu công việc

• Good public communication, presentation, persuasive speaking & writing skills;
• Understanding about macroeconomy;
• Pro- active and independent;
• Knowledge about target market and industries...
• University graduate (major in business/ marketing/ hospitality & tourism or language (Chinese/Korean) is preferred);
• Proficiency/ fluency in Chinese; proficiency in a second foreign language in English is a plus; Or Proficiency/ fluency in Korean; proficiency in a second foreign language in English is a plus;
• Good inter- personal skills;
• Adaptability and flexibility but accuracy, promptness and timeliness;
• At least 2- 3 years experience in the same or equivalent fields;
• Good office and computer skills;
• Knowledge about Competitors;
* Địa chỉ làm việc: Dự án tại Lạng Sơn, huyện Hữu Lũng

Quyền lợi

Transportation from Ha Noi

Good benefits

Professional Working Environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:23:57

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing & Customer Service Department Công Ty TNHH VSIP Lạng Sơn - Mã tin đăng: 4130923. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service department

CÔNG TY TNHH VSIP LẠNG SƠN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Vận tải - Lái xe/ Tài xế
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây