Marketing Executive

KAO VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose

To best respond for consumers/ customers and plan/ implement the makerting RPDC cycle to increase market share
To best performance for the efficient use of marketing expenses/ business investment
and brand value.
To achieve the sales target and profit of Merries brand

Decision-Making

Create efficient response for consumers/ customers through differentiate makerting activities.
Control expence which are Marketing expence, Discount and promotion cost of allocated sub-brand
Propose marketing intergrated plan and short term/ mid term strategy

Area of Responsibility

Researches 3C(*3), plans & does Marketing plan, checks product and brand performance to establish the better positioning in the market.
*3 Consumer, Competitor and Company
Continuously proposes Brand Manager to improve Marketing processes in order to stay one step ahead of changes in consumer lifestyles and the business environment such as the better “Standard Of Procedures”, “Research”, “Brand Agency”, “Media planning & Buying"
Builds firm cooperative relationship with business partners including Ad agencies, research agencies, suppliers, Kao group companies through mutual understanding and respect for the benefit of all parties and creates dynamic synergy by uniti
Execute Media Best Formation to maximize Brand Value in line with Brand Communication Strategy and also to pursue efficient ROI using a variety of Media, typically TVC/Magazine AD/LCD/Billboard/Web Site
Manage, control expenses compare with budget by brand/variant
Propose Regional Category Team innovative product concept based on Vietnamese insight, exchange the information with each countries to share the best practise. And have a good cooperation with Kao Japan members based on Asia Harmonization thinking way.
Coordinate the deployment of marketing initiatives, New Product launch, New MKT project...according to Marketing plan
Others assignments from the direct supervisor

Yêu cầu công việc

・Has leadership skills including the ability to manage a project and to persuade related persons and mobilize them to solve issues.
・Has had significant concentration on Marketing execution from product development to brand building and has a good knowledge of every Marketing related job including Factory, Sales, Marketing Support and Ad agency.
・Communication skill with related department and external company.
・Working experience: At least 1-2 years experience understand well production system.
・Has a personality to fully understand The Kao Way.
・Especially has strong Marketing background with outstanding Marketing skills, research knowledge. (both product development and brand marketing), preferably research & Brand management.
・Has a conceptual skill to unify lots of information or data.
・Has accounting skills to manage expense

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-09 12:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Executive - Mã tin đăng: 2651993. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

KAO VIỆT NAM

Quy mô:
Trụ sở: SỐ 6 NGÕ 23 HOÀNG DIỆU TP HẢI DƯƠNG

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing , Bán lẻ / Bán sỉ , Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây