Marketing Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ LỮ HÀNH MIỀN ĐẤT VIỆT
Mức lương
15 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Gather customer and market insights to inform outreach strategies, increase customer conversions, and generate more qualified leads
Establish positioning, identify target audiences, and develop marketing plans with specific objectives across different channels and segments.
Identify effectiveness and impact of current marketing initiatives with tracking and analysis, and optimize accordingly
Lead the execution of marketing programs from start to finish, leveraging internal support and driving collaboration.
Manage content and updates for customer and internal touch points, establish budget guidelines, participate in events, document business processes, and provide sales support
Conceptualize and execute on multichannel campaigns across the prospect and customer lifecycle, ensuring the alignment of communications and messaging in all channels
Analyze customer insights, consumer trends, market analysis, and marketing best practices to build successful strategies
Present ideas and final deliverables to internal and external teams, and communicate with senior leaders about marketing programs, strategies, and budgets
Create, maintain, and conduct analytics reporting across multiple platforms and extract key insights for future campaign development and go- to- market strategies, complete with formal proposals and recommendations on tactics
Partner with email marketing, performance marketing, and web teams to design, test, and evolve lead- nurturing tactics
Create content and strategies for Google PPC and social media handles including but not limited to FB, IG, TT, Youtube, etc.
Plan strategies annually, quarterly, monthly and weekly with results sent to CEO, CRO and other Managers- in- charge per product line.
Help develop creative briefs and guide creative direction to meet objectives for all advertising and public- facing communications, including print, digital, and video assets

Yêu cầu công việc

Metrics- driven marketing mind with eye for creativity • Experience with marketing automation and CRM tools
Strong project management, multitasking, and decision- making skills
Proven success in developing marketing plans and campaigns
Excellent written and verbal English communication skills

Preferred skills and qualifications

Willingness to travel
Proven success in designing interactive applications and networking platforms
Established contacts in media
Proficiency with online marketing and social media strategy
Bachelor’s degree (or equivalent) in marketing, business, or related field

Quyền lợi

Friendly environment where you will be noticed and rewarded
Performance review: every 12 working months
Issurance, annual leave, pulic holidays, birthday, Tet bonus,...according to Company&039;s policy
12- day annual leave
Basic salary: 15,000,000 VND- 25,000,000 VND
Opportunities to soar in the industry

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-03 15:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager - Mã tin đăng: 4385092. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Số 70 Phú Viên, Phường Bồ Đề, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây