Marketing Manager (Fashion Retail)

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG & MỸ PHẨM ÂU CHÂU ACFC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

General Management, Strategic Planning and Cost Management

Partnering with the Brand Manager
Manage marketing schedule on a weekly basis
Strategic marketing planning & presentation, and implementation of all marketing activities
Constantly find new ways/channels to promote/market and effectively reach out the target market
Ensure accuracy, completeness, and timeliness of report based on ACFC standard template sent internally or externally, including Marketing Plans, Calendar, Budget, Weekly report,
Value proposition, Post mortem report and other pertinent reports as requested by line manager/principal
In- depth familiarization of brand guidelines and company policies
Manage the cost within the budget approved by line managers, cost- efficiency is reinforced at all times but without sacrificing quality of output
Provide constant leadership in managing internal and external marketing team and projects day- to- day under the supervision and direction of line manager
Provide reports as assigned by line manager/brand

Brand Activation

Handle other tasks assigned by manager
Ensure team members understand and align on the strategy and key objectives
Monitor the effectiveness of each trade investment and ensure maximum returns
Review market developments and customer needs on regular basis
Create and execute with staffs all programs to achieve channel KPIs (sales volume, market share, OD share, market coverage)
Evaluate all campaigns for further improvement
Work closely with Marketing team and related departments to develop an effective trade promotion strategy and its activities based on market situation

Media Relations and PR

Maintain and build relationship with media and lead in deepening the relationship between brand and the media

Yêu cầu công việc

Competent in office computer skills
Strong reporting skills.
Minimum 5 years’ experience in same level position, prefer candidates have experience in Retail industry.
Has experience in opening new stores activities and activation
Positive attitude, result oriented, resourceful, innovative
Good command of English in writing & speaking
Highly committed, passion, well organized, pro- active, honest, integrity, detailed, persevere and diligent
Pro- active, adaptive and good follow- through

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:29:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager (Fashion Retail) - Mã tin đăng: 4043637. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Lầu 6, Tòa nhà Saigon Royal, Số 91 Pasteur, Phường Bến Nghé, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây