Marketing Manager - Luxury

CÔNG TY CP VÀNG BẠC ĐÁ QUÝ PHÚ NHUẬN - PNJ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know- how.
Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
Monitor the retail marketing strategy working hand- in- hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
Define the strategic orientations and the 3- year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.

Yêu cầu công việc

EXPERIENCE

At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry

PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES
MARKET & CONSUMER INSIGHT

Develop integrated campaigns that work.
Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
Obsess with driving footfall traffic to stores.
Identify market drivers
Integrate retail & shopper expertise.
Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.

ACTIVATION EXCELLENCE

Deliver excellence with agility and rigor.
Integrate sustainable, business consciousness.

COLLABORATIVE LEADERSHIP

Communication & problem- solving skills
Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
Shares & leverages best practices.
Business savvy
Creates collaboration for bigger success.
Excellent stakeholder management and leadership skills
Customer- oriented

REQUIREMENT EDUCATION

University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.

Quyền lợi

Laptop, Đồng phục, Chế độ thưởng, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-15 16:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager - Luxury - Mã tin đăng: 4893887. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 170E Phan Đăng Lưu, P.3, Quận Phú Nhuận,Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây