Marketing Research

VIPROPERTY
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
hồ chí minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Proactively engage with business partners to drive insight into actions
· Activities include, but are not limited to, ideation sessions, concept testing, product optimization studies, product positioning studies, communications exploratory, copy testing, price elasticity, pack tests, consumer segmentation, brand health & equity, brand stretch studies and various qualitative techniques, including ethnography.
· Manage research projects, including learning plans that align business questions to research objectives, designing research methodology, developing questionnaires and discussion guides, coordinating research stimuli, analyzing research and reporting on findings.
· Conduct thorough and careful analysis of data, gather critical information, and effectively prioritize tasks and projects to deliver quality solutions.
· Monthly tracking market share & consumer behavior to highlight key hotspot to improve brand performance
· Communicate insights from research through reports and presentations to ensure clear understanding of information.
· Develop methodologies and execute consumer insights projects with a strong understanding of an array of techniques across proposition development – from insights and product ideation methods to pricing, communications and in-market evaluation. This will require experience in both innovative techniques that will lead to deeper and more unique insights on proposition development, as well as best-in-class methodologies in measurement and proposition sizing.
· Mine internal/external and primary/secondary sources of data and trends to create insights and to work collaboratively with the broader CMI (Content Marketing Institute), Marketing and other cross functional teams to turn those insights into business building plans.

Yêu cầu công việc

• Experience in eComm and digital/social research analytics and measurement

• Expertise in various research methodologies

• Ability to tell a compelling story from data

• Fluency in English is required, excellent at Microsoft Excel and Power Point

• An experienced leader/ strategic thinker with demonstrated success in uncovering unique consumer/marketplace insights and turning them into winning ideas in market

• Prefer candidates who come from professional research agencies in tracking and quaititative.

• Strong ability to articulate and demonstrated good business minded judgment

• Passion for consumer insight, creative and insightful

• Influencing skills & Team work ability, multi tasks

(4) Good computer skills, especially with MS Word/Excel/PPT
Skills
(3) Great organization / time management skills
(2) Great customer service attitudes/skills
(1) Expert knowledge of market in HCMC and Vietnam

(1) Great responsibility and accountability
(3) Great communication skills
(4) Good common of English
(2) Honest and integrity
Professional Quality

KPI
(2) No serious mistakes which could damage VIProperty reputation
(1) Ensure 100% accomplishment of objectives

Quyền lợi

Tăng lương
Bảo hiểm theo quy định
Du Lịch
Đào tạo
Thưởng
Phụ cấp

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-20 18:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Research - Mã tin đăng: 467511. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIPROPERTY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tài chính / Đầu tư, Bất động sản, Tiếp thị / Marketing
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây