Membership Loyalty Assisstant Manager (Work at District 1, HCMC)

TECHTRONIC INDUSTRIES VIETNAM (TTI)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY: This role will contribute to the success of our customer loyalty objectives & membership- related projects. He/She would be responsible in identifying member’s insights by conducting analytics with customer database and driving member acquisition, data capture and loyalty program initiatives in Asia markets.
KEY DUTIES:
• Generate monthly reports based on online and offline data to create/refine member personas, understand customer behaviour and journeys, evaluate effectiveness of the loyalty- related activities and draw actionable insights
• Work closely with regions and technical teams to monitor member comments and drive necessary enhancements and/or new membership- related initiatives from defining business requirements, conducting UAT to deploying solutions
• Define/refine membership policy, workflow and frameworks, and ensure proper implementations of relevant day- to- day operations in all customer touch points and event procedures to acquire data, optimize loyalty activation program impacts, drive sales from members as well as maintaining customer satisfaction and loyalty
• Manage & prepare the reporting environment including data sources & quality of imported data.
• Manage and optimize member portal and loyalty program, and advocate best data practices, tools and platforms to enrich member profile, enhance segmentation, deliver a personalised experience and drive sales
• Business travel is required
• Perform other ad- hoc projects as assigned
• Formulate, implement and optimize member acquisition, retention and loyalty strategies for 10+ regions in Asia through conducting behavioural analyses on Members’ transactional data at portfolio level, estimating revenue impact and referencing to the latest market / industry data
• Develop relevant, engaging and more personalized contents and offers for members and potential members and monitor customer receptivity of different contents

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor&039;s degree in Business Administration or relevant disciplines.
Experience:
• 4+ years of experience in membership, rewards program, loyalty marketing or similar capacity
• Strong track record in taking commercial decisions based on customer data and local market information where experience in regional role in Asia is highly advantageous
• Experience in project management for customer loyalty program, and creating and implementing long- term membership strategic plans, setting KPI/budgets, following up goals and evaluation
Knowledge:
• Proficient in both of spoken and written English
• Excellent verbal and written communications skills to effectively interact and build a rapport with business users and technical teams
• Strong communication, negotiation, and interpersonal skills
• Proactive, independent, fast- learning and attentive to details
• Logical and analytical mindset to determine and implement workflow, data rules and audience logic
Functional Skills:
• Experience in Salesforce, Google Analytics, PowerBI and/or any similar solutions is an advantage
• Understanding of customer segmentation, behaviour tracking, data layer, AI, CRM and/or CDP is an advantage

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:32:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Membership Loyalty Assisstant Manager (Work at District 1, HCMC) - Mã tin đăng: 4048966. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TECHTRONIC INDUSTRIES VIETNAM (TTI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây