CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibility of “the target of Sales”, Margin, Later Income, Old Stock, Potential Old Stock, Turn- over day, Stock Day’s, Private Brand Share, Core Customer Share, Stock Correction & Availability.
Work with Customer Management Team (Marketing team) to propose the regular promotion plan of
Ensure clear communication and understanding to Operations of any action taken that impact on the Customer or Stores.
Develop a range assortment that delivers Competitive Advantage in the Vietnamese Market.
Supplier management, negotiation of payment terms, rebates ETC.
Follow the designated Import process.
Maintain effective internal communications channel particularly with other Merchandise team, operations, sales & marketing, logistic and other functions within the organization
Provide all necessary information and documentation is passed to supporting staff, ensuring all necessary Admin is completed in a timely and fashion manner.
Ensure that the Pricing Strategy is fully in place and understood by Suppliers.
Research, analyze and evaluate the market to identify customer’s needs and product/range opportunities.
Identify with Supply Chain the most effective/cost efficient means of delivering product to the store.
Design and implement with Merchandising Plano grams delivering right space allocation and achieve the best productivity of each gondola.
Any necessary task that is deemed important from time to time.
Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
Re- assess article performance on a regular basis to identify and deal with any old stock.
Groups to ensure that the range fully reflects the Core Target Group needs in terms of the complete offer.
Full responsibility in the development and implementation of Private Brand Strategy within the Category.
Manage the performance of a defined product category effectively in terms of pricing, promotion, products assortment, quality of products, planning and allocation.
Achievement of Commercial Key Performance Indicator
Proactively evaluate and act on results of promotional activity to implement any key learning’s.

Yêu cầu công việc

Customer- focused.
Show the passion of the merchandise career.
04- year experience in retail with the same category.
Flexible/ open- minded
Abilities to use computer, office programs and database.
Self- disciplined with ability to work independently and under pressure.
Strong analytical ability and good in data/ figures.
Good communication, negotiation skill.
University/ College Degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects.
Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)

Quyền lợi

Meal at canteen
Premium Healthcare
Training and learning development;
13 month salary
Many opportunities of development (transfer, promote)
Full salary social insurance
Performance bonus
Transportation allowance
1- day work from home per week (as approved by HOD)
12 days annual leaves

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-03 14:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4774719. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Quản Lý Cấp Cao
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây