Microsoft Customer Service Specialist

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
20 - 26 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Attends readiness training and non- technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement.
• Review issues and contact global customers to understand problems via audio call/email. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
• Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Log analysis and other proprietary tools analyze problems and develop solutions for customer needs.
AVAILABLE TO WORK ROTATION SHIFT ON- SITE ( 6AM- 3PM and 1PM- 10PM)

Yêu cầu công việc

• At least 3 years of working experience in Global customer- facing roles (BPO/Call Center).
• Having leadership experience is an advantage.
• A customer- focused mindset with the ability to provide exceptional service.
• Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher).
• A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.

Quyền lợi

• Salary at 100% during the probationary period.
• 12 days of annual leave, and 8 days of sick leave.
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup.
• 90% contribution of the gross salary to social insurance.
• Training will be offered in 1st month.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 12:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Microsoft Customer Service Specialist - Mã tin đăng: 4724228. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây