[MM Mega Market Đà Nẵng] Trợ Lý/ Thư ký Giám Đốc Vùng

CÔNG TY TNHH MM MEGA MARKET VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hải Châu, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Responsible for providing secretarial, administrative supports and assisting in business to the Head of Regional Operations (HoRO)
* ROLES
- Collect and summarize reports on sales/proft/cost/stock,... when requested
- Ensure the HoRO’s personal needs related to work: paperwork, invoices, businesstrip...
- Support and coordinate with the department’s colleagues to ensure an effective and smooth operations department.
- Perform other admin and secretarial tasks of the HoRO’s Office upon the request of the HoRO.
* KEY RESULT AREAS
- Business Assistant
- Make business report:
+ Collect and classify the reports from stores and other departments/functions
+ Analyze and highlight the key business issue basing on priority
+ Understand and check the correct information of reports
- Arrange refreshments for visitors when meeting with the HoRO.
- Type correspondence, reports, contracts, faxes of the HoRO.
- Prepare business presentation (power point)
- Coordinate/communicate between Operation department and to other departments
- Contact with purchasing Dept to work with Financial Dept- gov. authority and submit price registration once changing (anytime)
- Arrange visa travel (both local and overseas) booking, notarization, legalization, etc. for the HoRO when requested.
- Contact and negotiate with Trade promotion agency to submit program related to big- bang promotions to get their approval
- Set the agenda and join in meetings to take notes of key topics & decisions
- Hotel and air tickets booking for the HoRO.
- Participate actively in key Commercial Actions/Events.
- Contact with Industry &Trade Dept. bi weekly to submit promotion scheme announcement
- Take phone messages when the HoRO is absent or in meeting
- Maintain proper filing of all documents daily both in hard copies and scanned copies.
* Working location: MM Mega Market Da Nang: Cach Mang Thang 8 Street, Hoa Cuong Nam Ward, Hai Chau District, Da Nang City

Yêu cầu công việc

- Excellent communication and negotiation skills
- Hard working, open minded; target and result driven
- Bachelor degree or equivalent qualifications.
- Excellent skills for MS office software and typing skills.
- Personal quality such as maturity, integrity, decent, high level of accuracy, strong in organizing works and time management, commitment and reliable.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:48:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [MM Mega Market Đà Nẵng] Trợ Lý/ Thư ký Giám Đốc Vùng - Mã tin đăng: 4076861. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lô B, Khu Đô thị mới An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây