MMD Division Leader (Giám Sát Bộ Phận Giao Nhận Hàng)

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH THỪA THIÊN HUẾ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thừa Thiên Huế
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Merchandising Management (30%):
- Assure the control role of MMD be appropriate implemented according to exchange, return, transfer of goods and internal consumption process
- Assure smoothly operation of receiving and delivering goods process
- Maintain receiving, warehousing, and distribution operations by initiating, and enforcing, program, operational, procedures.
- Control the delivery process for customers regarding to COD, CDO, SOP transaction.
- Supervise performance of Sagawa delivery service and security service ar MMD area. Timely alert to Admin store to improve if poor performance occur.
Merchandise receiving:
- Merchandise return and transfer: Supervise the return of slow- moving merchandise to suppliers and the transfer/exchange of merchandise among department.
- Cooperate and control smoothly the delivery from RDC
- Cooperate with MD, SM and QC in solving any issue relating to merchandise or suppliers&039;s complaint according to internal settlement process
- Train and supervise to make sure MMD staff well understand and comply with Aeon&039;s checking and receiving standard and rule subordinates follow accordingly.
- Ensure accurate receiving of inventory and supplies against purchase orders.
Stoktake Management (30%):
- Make plan, arrange manpower, ask for manpower, support from other department to prepare for bi- annual stocktake (Store) and Monthly Stocktake (Perishable, Foodline 2) to control inventory levels.
- Keep stock control systems up to date and ensure inventory accuracy.
- Monitor monthly and annually stock take activities to ensure accuracy and effectivencess
- Analyze stock take report and reconcile with data storage system in cooperation with other department
- Direct movement if inventory from receiving to storage and work areas
Safety and 5S rules (20%):
- Maintain daily 5S at working area.
- Maintain standards of health and safety, hygiene and security in the work enviroment.
- Ensure merchandise and receiving area is free of dust, well arrange, tidy, neat and in proper area.
Duties & Rules- Regulations (20%):
- Opening & closing store, balancing safe room.
- Support other departments as necessary.
- Support and handle store- side issues quickly and efficiency
- Human resources management: make the periodic report and working schedule for employees
- Others tasks or reponsibilities as assigned by Store Manager.
- Make regular reports and statistics on a daily, weekly and monthly basis.

Yêu cầu công việc

Detail oriented and be able to handle multi- taks
At least College degree
Be able to work at shift & on Public holiday
Planning, development, improvement mindset
Fluency in English language (both written and oral)
Work well under high pressure
A minimum of 3 years related good receiving management preferably in retail
Abilities to use computer, office programs and database.

Preferred skills:

Teamwork skill
Leadership skill
Good communication skill
Risk management skill
Good organizing and time management skills
Problem solving skill

BENEFITS

Opportunity to learn and develop continuously through daily work; professional training courses as well as soft skills with experienced experts of AEON VIETNAM and AEON Group
13th month salary
Gifts on holidays/New Year
Pay full insurance.
Staff purchase
Attendance allowance
Annual day: 12 days per year
Meal allowance; parking fee: free
Sales Incentives
Performance bonus

Working time: 8 hours/day (1 hour lunch break); 6 days off/month

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 08:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin MMD Division Leader (Giám Sát Bộ Phận Giao Nhận Hàng) - Mã tin đăng: 4611486. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH THỪA THIÊN HUẾ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây