Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

GENKIN
Mức lương
10 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Support in answering client queries about product specifications and uses via Facebook and Zalo.
- Develop and maintain good relationships with clients and turn them into long- term partnerships.
- Identifying customer needs, handling their claims about the loss or damage during the transportation.
- Resolving phone, walk- in, mail, and email customer inquiries.
- Follow up with your clients to understand and meet their needs.
- Forwarding and transferring inquiries to relevant individuals and departments in order to solve customer&039;s concern.
- Ensure that all data are inputted in ERP and are up to date for customers to track.
- Be proactive in collecting customer&039;s feedbacks to improve Genkin’s CRM platform as well as optimizing the service.

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in all related fields.
- Strong problem- solving skills and relationship management.
- Proven experience in customer service position
- Strong communication & negotiation skills.

Quyền lợi

- Genkin offers a high and competitive salary, up to 10,000,000 vnd for CSA positions.
- Genkin is all about work efficiency, our ERP has an automatic report system, where you can work more productively and avoid tedious tasks.
- International business travel: Have opportunities to apply for citizenship, travel overseas and work in Japan.
- Genkin has an awesome and inspiring work environment and business culture.
- Genkin provides our employees with high- quality equipment from Apple, Dell
- Performance- based KPI bonuses.
- Convenient working location, at the center of District 7.
- Legality: Genkin ensures that our employment contracts are transparent, and your health care benefits will be fully provided.
- We are dedicated to offering unlimited growth opportunities.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-13 15:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4642975. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GENKIN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây