HAMSA CORPORATION
Mức lương
10 - 13 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Collect and report the problems that customers often encounter to give suggestions to improve the product.
Improve the current support workflow and propose new workflows to retain customers, earn 5- star reviews, and reduce the churn rate.
Optimize current posts and create new help desk articles to help customers easily find guidelines for using the app.
Handle tickets to support customers via live chat and calls.
Execute other tasks and projects assigned by the Management Team.
Clarify customer complaints and provide the best solutions to resolve their issues.

Yêu cầu công việc

Good problem- solving, logical thinking, and decision- making skills
Proficient English skills (IELTS > 6.0)
Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus
Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
Effective and positive communication with customers, team members, and managers
At least 6- months experience in supporting digital/SaaS products

Quyền lợi

Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
Review development roadmap every 6 months
Become a member of an enthusiastic and passionate team
Quarterly and annual bonuses based on common goals
Special attention and direction for each member&039;s development
Income commensurate with experience and ability
Lunch support at the company with a full nutritional menu
Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
Ensure that the regimes comply with State regulations
Remote based on personal needs 1 day/month
Participate in on- job training at least 2 weeks before starting work, ensuring you clearly understand and can perform the job
Opportunity to work in the e- commerce industry, especially Shopify, the number 1 e- commerce platform

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-05 02:35:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4254324. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: CIC Tower, 219 Trung Kính

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây