Nhân viên chăm sóc khách hàng - Guest Relation Officer

THE ANAM RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cam Lâm, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible
• Other tasks shall be assigned by management team.
• Report duty on time in full uniform. Be smart and well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
• Keep a visible and active presence in the lobby and communitcate with guests in the resort
• Ensures that all repeat guests are received personalized service and recognition upon arrival
• Taking care of VIPs guest from pre- arrival to departure by inspecting room, welcoming, getting feedback during stay, farewell, preparing amenity etc
• Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
• Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up
• Make courtesy calls, provide assistance and arrange amenity for illness guest.
• Preview following days VIP arrivals and prepare the arrivals
• Assist in facilitating smooth and pleasant check- out by conducting billing check prior to VIP departure
• General understanding of the Front Office and House Keeping operations in regards to guest accommodation
• Assist in promoting and upselling the resort’s products and services
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Read daily arrival and departure report, Duty Manager logs and any updated hotel information
• Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card registration card and welcome kit
• Check the guest birthday list on daily basis for preparation of birthday cards and cakes to guests
............................

Yêu cầu công việc

• 1 year experience in front office / guest services operations / customer service preferred, or an equivalent combination of education and experience

• Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.

• Excellent communication skills to both external and internal guests

• Able to speak, read and write English

• Stay in the moment by understanding and anticipating guests’ needs, being attentive and taking ownership of getting things done.

.........................

Quyền lợi

- Benefit according labor law and company regulations / Chế độ và quyền lợi theo luật lao động hiện hành và qui định, quy chế công ty.
- Discuss detail when Interviewing / Trao đổi chi tiết khi tham gia phỏng vấn.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 13:35:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên chăm sóc khách hàng - Guest Relation Officer - Mã tin đăng: 4215940. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE ANAM RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây