Nhân viên Chăm sóc Khách hàng Khu Biệt Thự

FURAMA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

FURAMA RESORT TUYỂN DỤNG:
NHÂN VIÊN CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG KHU BIỆT THỰ

MÔ TẢ CÔNG VIỆC
• Assist to resolve guest’s complaints and act accordingly to ensure full recovery and guest’s satisfaction.
• Advise FVM/AVM & FO on Villas Assignments.
• Cooperate with other team members to ensure total guest satisfaction.
• Liaise with Housekeeping & Engineering Department to ensure room image is maintained and the “Room Ready on Arrival” policy is adhered to.
• Perform check- in and out procedures.
• Perform daily – walk through inspections.
• Daily check satisfaction of all guests staying at the Villas.
• Be friendly and cooperative with other departments in achieving the common goal.
• Check & answer emails in a timely manner.
• Perform other duties as required by VM/AFVM/ Head Butler / Butler Supervisor.
• Key in profile notes.
• Take guidance from superiors on daily operation and work activities of the department areas.
• Inspect frequently for cleanliness and orderliness at Furama Villas area.
• Take personal responsibility for correcting customer service problems and work well under pressure.
• Up selling & cross selling.
• Ensure Furama Villas VIP members, repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition.
• Welcome VIPs, perform guests’ relation duties, and obtain comments and feedback.
• Check Villas Arrivals and make sure all amenities are full set up, ensuring full attention to details.

YÊU CẦU:
• Certification or relevant field of study related to tourism, services
• Professional grooming and manners
• Proficient English communication skills
• Enthusiastic, energetic, honest

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
• Tet and holiday bonuses
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid- Autumn Festival, International Children’s Day,…
• Provision of uniforms and meal allowances
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period
• Entitlement to insurance as per labor law
• 10 public holidays and 12 annual leave days per year
• Professional working environment

THÔNG TIN ỨNG TUYỂN Apply trực tiếp qua Link: https://forms.gle/26koAE8JzzqCgRj58 Hoặc gửi CV qua email: Du lịch/Nhà hàng/Khách sạn Chia sẻ việc làm này

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 16:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên Chăm sóc Khách hàng Khu Biệt Thự - Mã tin đăng: 3155775. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FURAMA RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây