Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Lễ Tân/Call Center) - Quận 9

CÔNG TY CỔ PHẦN DC CÔNG NGHỆ MỚI
Mức lương
12 triệu
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION:
• Provide accurate and satisfactory answers to customer queries/ concerns via phone, email, webchat, Linkedin, Facebook…and other social media interactions within service level
agreement.
• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions
and/or alternatives.
• Make follow- up calls to inform customers about further response or checking to make sure all their issues are successfully handled.
• Follow communication “scripts” when handling different topics, understand and strive to
meet or exceed call center metrics while providing excellent consistent customer service
• Complete all required training courses to expand knowledge and performance level
• Comply with the Company’s processes, procedures, regulations, and standards
• Support stores and other departments in matters related to Customer Services
• Implement other tasks at line manager assigned
• Do survey via calling to better understand customer insight and behavior
• Keep records of all conversations in the call center database in a comprehensible way
JOB REQUIREMENTS:
• College/University graduated with major related to Business Administration, Commercial,
Foreign Trade, Marketing, or Information Technology, etc
• Minimum 1 year experience in customer service/call center/ receptionist/secretary
• English proficiency at 4 skills. Candidates with one of the following languages: Korean,
Japanese, Chinese at intermediate level does not required high level of English
• Good writing and communication skills, good tasks, and time management skills
• Good situation handling, listening and communication skills
• Proficient in using Excels is preferred
JOB BENEFITS:
Continuos Learning and Developing Environment:
• Participate in trend analysis, learn analytical thinking from leaders, get suggestions and
• Opportunity to learn, create networks and relationships with senior candidates and leading organizations in the industry, participate in seminars, sharings
• Get a chance to use modern recruitment tools, participate in the company’s system building stage, digital transformation, ERP and continuous development opportunities
quickly deploy innovative, high- value solutions
• Participate in skills training courses, branding, etc according to the training program of the
enterprise
• Many opportunities for Promotion in Career, development in the field of training, human
resource development and other areas in the HR department depending on passion and
ability
Culture and Colleagues
• Supportive manager and Board of Directors
• Professional working characteristic, high intensity, punctuality
• Young, Dynamic and Friendly working environment
Salary and Benefits
• Fair, professional capacity assessment system, six – months’ s evaluation
• Compatitive Salary
• Health Insurance, Social Insurance, Private Insurance,..
• Many opportunities in Career’s Promotion
• 13th month salary bonus and the company&039;s remuneration and welfare policies
• Join the Company on Birthdays, Team building, Volunteering, Company Trip, Year End Party, monthly internal activities, ...
GENERAL INFORMATION:
• Company address: 4th Floor, HUTECH Building, D1 Street, High- Tech Park, Long Thanh My Ward, District 9, Ho Chi Minh City
• Working hours: Monday to Friday (from 8:00 AM to 5:30 PM) and Saturday morning (from 8:00 AM to 12:00 PM).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-27 20:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Lễ Tân/Call Center) - Quận 9 - Mã tin đăng: 4451468. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN DC CÔNG NGHỆ MỚI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây