Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Outbound/ Telesales

NGÂN HÀNG TNHH MTV CIMB VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Actively support other team members for work- load or back- up person to fulfill the department’s work within the time frame
- Support customers complete onboarding journey
- Ensure all issues/ risk events are reported in a timely manner and have properly followed up
- Contact customers who have registered Bank&039;s products or inquires through outbound calls
- Interact with new/existing customers by providing information about products & services

Yêu cầu công việc

- Multitasking skill
- Work independently/team according to KPI
- Good at customer service, negotiation, and problem- solving skills
- At least 6- month working experience in Retail Banking sector (Fresh graduate welcome)
- Has good communication skills (Vietnamese is a must) and good command of spoken and written English.
- Being able to work under high pressure.
- Strong teamwork capabilities
- Having logical thinking, flexible response, quick absorption, and boldness to share opinions and personal views
- Bachelor&039;s Degree or above related to Banking and Finance (Accounting/ Finance/ Business/ Economics/ Financial Engineering)
- Applicants with Customer Service/ Call center/ Sales background is most welcomed (Banking, Insurance, Fintech)
- Good time management skills

Quyền lợi

- Monthly incentive based on performance.
- Monthly free snacks
- 12 annual leave per year
- 13th- month salary
- Annual health check
- Working flexible arrangement (WFH 1day/week)
- Participate in team building; events and special days
- Provided with laptops and necessary equipment for work
- A friendly fun and very exciting environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-20 13:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Outbound/ Telesales - Mã tin đăng: 4497984. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TNHH MTV CIMB VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây