Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Theo Dõi Đơn Hàng

CÔNG TY TNHH ORTHOLITE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Work with QC/production to resolve urgent/delay case to product urgent order on time.
Receive orders from customers and work with KIO for resolving problems related to orders to assure orders can be keyed in system on time.
Sign/re- sign sales contract with customers to implement orders follow law and regulation.
Work with purchasing to tracking ETD of materials and support confirm NG materials to assure shipping to customer on time.
Work with PPC/Subcontractors to confirm ETD of new order/ delay order to assuring shipping on time to customer.
Do open order/shipping plan/customer complaint/delay/FGs stock…reports and send to team leader
Implement 6S to assure working area follow 6S standard.
Make the packing list and other required document for the shipments
Do the other tasks following superior assignment
Tracking color swatches to assure product follow customer standard.
Provide quotations to customers to receive confirmation from customers.
Go to customer factories for meeting to resolve the problems if needed
Visit customers for the meeting in urgent and important cases, as well as periodic customer visits to strengthen customer relationships
Update changing RTD or order information from customer to work with related departments.
Work with WH/Logistic/Transportation company about shipment arrangement to assure shipping on time to customer

Experience: At least 2- 3years experience in CS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Education & Knowledge: College/ University
Foreign language: English communicating
Other skills:

Problem sovling
Time management skills
Communication and Negotiation skill
Can use ERP system

Cấp bậc: Nhân viên
Địa điểm: Bình Dương
Hình thức: Nhân viên chính thức
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Dệt may / Da giày / Thời trang, Quản lý chất lượng (QA/QC)
Kinh nghiệm: 2 Năm

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc

Foreign language: English communicating
Education & Knowledge: College/ University
Experience: At least 2- 3years experience in CS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Other skills:

Problem sovling
Time management skills
Can use ERP system
Communication and Negotiation skill

Quyền lợi

- Laptop
- Công tác phí
- Xe đưa đón
- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
- Đào tạo
- CLB thể thao
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Du Lịch
- Đồng phục

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-16 04:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Theo Dõi Đơn Hàng - Mã tin đăng: 4894405. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: KP.1B, P. An Phú, TX. Thuận An, bình dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Thương mại điện tử
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây