Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Villa

KHÁCH SẠN AZERAI CẦN THƠ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Responsibilities
• Understand all guest activities details to inform to the guest.
• Handling billing of the guest upon departure time.
• Use suggestive selling technique to sell room and activities in or out of the hotel.
• Understand room status; know villa location, types, Villa availability and villa rate.
• Aware and take care flight tickets of the guest.
• Handling C/I and C/O, escort the guest to the room and accommodate special requests.
• Guest information distributor in Azerai.
• Charging of guest activities.
General Operational Duties
• To always maintain effective internal and external communication and make sure to handle all calls in a very courteous manner.
• To always work closely with other Front Office staff and Front Office Manager relating to guest services.
• To assume other duties as assigned by Villa Host Manager
• Understanding of all hotel facilities and operation times of spa & restaurant, culinary and housekeeping
• To ensure good teamwork amongst staff in the department.
• Ensure all equipment at the front desk is in order for operation.
• To always be punctual and arrive at work as scheduled.
• Understand telephone courtesy.
• To maintain high degree of morale within department.
• Handling guest complaint, and follow up or refer to the appropriate person
• To ensure all policies and procedures are adhered to.
• To attend meeting, briefing and training as assigned by department head.
• To maintain high standard of personal grooming and hygiene.
• To always keep office area clean & tidy.
• Coordinate guest special request with the appropriate department
• To be aware of emergency procedures and always able to take proper action.
• Develop a strong knowledge of hotel facilities in or out side of the surrounding town.

Yêu cầu công việc

• Knowledge in Guest service experience are advantage
• Bachelor&039;s Degree in Business and or Hospitality Management and Wellness Diploma
• Good communication and handle guest complain
• Fluently Opera System
• One years&039; experience in a similar role in a 5 star hotel

Quyền lợi

- International Working Environment
- Bonus: monthly service charge, 13th month salary
- Full Salary contribution for social insurance
- Completive salary, annual salary review
- Competitive benefit package per Azerai policy

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:09:00

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Villa - Mã tin đăng: 4004341. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN AZERAI CẦN THƠ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây