Nhân Viên Chất Lượng (IQC & OQC)

CÔNG TY TNHH CRESYN HÀ NỘI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
bắc ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Reporting to: VN + KR manager
Position/name: Chief Staff (5 persons)
Department: QC
* Job Purpose:
• Follow up and take action quality of OQC
• Summary weekly, monthly report
• Follow making 4M, new product launching before shipping to Customer
• Ensure quality from vendors
• Take action to feedback Customer Claim and making report
• Receive information complaint from production line and treatment
• Receive information complaint from vendors about material provide to vendors to be NG quality and treatment
• Prepare monthly report of all vendors.
• Take care of Customer audit
• Training vendors about standard find out defect and confirm limit sample vendors sent to
• Prepare document for internal audit, customer audit
• Audit vendor on monthly
• Treatment NG material which vendors return and re-confirm. If material is real NG will transfer to NG stock and inform to supplier improve, if material is OK (mean: vendors are wrong judgment) will return and call vendors come to Cresyn explain and training
• Prepare weekly report of all vendors to know which vendors have worst quality and request those vendors must improve immediately
• Training and follow inspector to improve quality
• Prepare innovation report to improve quality of vendors
• Inform the result sample which vendors sent to produce mass production if NG request vendors improve immediately
* The main job responsibilities
• Follow all of improvement Lot No from vendors
• Send necessary document to control quality to vendors
• Daily, inform to vendors about defect happen and request vendors must improve immediately
• Audit vendors on monthly but suddenly happen big problem from vendors will go to vendors immediately to investigate the root cause and improve problem
• When happen complaint from production line or IQC find out defect will request vendors come to Cresyn confirm and sorting all goods in stock and improve problem immediately
• Hold meeting with vendor which have worst quality and request vendor prepare action report and improve problem immediately

Yêu cầu công việc

Necessary training, pre-job experience, skills and knowledge to perform the job:
* Need education
University graduated
* Prior work experience
- Already worked in Japanese and Korea Company
- Experiences: 4 years in quality management field
* Skills & Knowledge
- Good at communication & teamwork skills
- Good at office computer skills : excel , power point, word…
- Good at English

Quyền lợi

Competitive salary and bonus

Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws

Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-21 09:10:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chất Lượng (IQC & OQC) - Mã tin đăng: 499583. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Cun CN Da Nghe Dong Tho Yen Phong Bac Ninh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Sản Xuất, Kiểm toán, QA/QC
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây