Nhân Viên CSKH (Customer Service Executive)

CÔNG TY TNHH PUDONG PRIME INTERNATIONAL
Mức lương
12 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Regulate and perform daily checking of carrier’s update and inform all relevant parties timely within company’s timeline
- Prepare company reports that accurately assess customer, shipping line and company’s internal performances.
- Develop customer and agents relationship by providing professional services and outstanding support to their needs
- Resolve customer dispute and complain in timely and professional manner and in accordance to company policies
- Manage and operate customer’s request from booking stage to cargo loading operations and resolve cargo issues with carrier timely and smoothly.
- Coordinate with company’s agents to ensure cargo is properly handled
- Build and improve agent’s network by providing accurate newest quotation along with proper booking and cargo handling instruction to all relevant parties
- Communicate and coordinate with Document team to streamline all documents requirements and abide to shipping regulations
- Communicate with Sales team to ensure all cargo information regarding to bookings is correctly identified and handled
- Communicate with Pricing team to make sure all rate and quotations match with customer’s requested services
- Other tasks as assigned by the Head of Department.
- Closely follow and get market situation update and inform this information to company’s personnel to build market awareness within company

Yêu cầu công việc

- Being careful, customer- oriented & achievement- driven attitude.
- At least 6 months or more of experience in the same position in logistics/forwarding field
- Good at Microsoft Office Applications.
- University or college graduate (major in Foreign Trade, Economics, Maritime or Transportation is preferable).
- Others: High responsibility, good teamwork.
- Good command of English/Vietnamese (both in oral & written communication).
- Ability to work well under pressure and having good problem- solving skill.

Quyền lợi

- To pay social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Working in a dynamic and professional environment with many opportunities for advancement.
- Provide complete equipment to serve the job.
- Enjoy the welfare policies according to the company&039;s regulations.
- Regular training and professional improvement.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 09:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên CSKH (Customer Service Executive) - Mã tin đăng: 4723302. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 0.05 Tháp B1-Khu Chung Cư Phức Hợp Lô M1, M2 (Sarimi) Số 72 Nguyễn Cơ Thạch, Phường An Lợi Đông, Quận 2, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây