Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự

CÔNG TY TNHH KROM
Mức lương
8 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 85 Cách Mạng Tháng 8, Quận 1
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Admin Duties
- Supervised and maintain office supplies and equipment, coordinates with agency/suppliers to get quotations depending on the needs of businr
- Organize working lunch, office supplies, all company on-sites and off-site events.
- Provided administrative utilities (meal, accommodation, traveling documents, etc.) for colleagues.
- Other tasks assigned by line manager.
- Support in handover company assets, HR documents (take back the medical insurance card/ healthcare insurance card to return it to the government/Health Insurance company, close and return the insurance book to employee, etc…)
Internal Communications
- Creates content relevant for company’s social media pages
- Creates contents for internal communications, including but not limited to e-newsletters, activity announcement, etc.

Yêu cầu công việc

At least 1 year relevant experience in office administration, preferably in IT industry.
Bachelor Degree in Business Administration or relevant disciplines.
A proactive team player, willing to learn and try new things.
A self-driven problem solver with a can-do attitude and organizational skills.
Good command of English, both spoken and written.

Plus points for:

Experiences in Social Insurance practice.
Experiences in understanding and execute practices and requirements under VNM laws & regulations.

Quyền lợi

Performance and salary review annually.
Working in a fresh, active environment with flexible working hours and vacation schedule.
Free of snacks in the pantry area for all employees.
Opportunity to be onsite in US.
Competitive salary with parking allowance and 13th month salary.
Office happy hours, monthly team building and annual company trip.
SHUI as Labor law with premium PVI assurance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-29 14:43:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự - Mã tin đăng: 2837135. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 145 Điện Biên Phủ, Đa Kao, Q1, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Văn phòng, Nhân sự, Thư ký / Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây