Nhân Viên Hiện Trường Hàng Hóa Hàng Không

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ITL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Using airline GOMs/COMs in standard to complete activities in operation.
Providing online AWBs copy and documents to W/H for timely sending to Aircraft.
Supporting customer for scanning AWBs for DG shpts/lithium ion shpts etc.
Monitoring and complying to regulations outlined by local authorities and regulatory bodies and ensure strict compliance to Airline’s GOMs./COMs.
Handling Import cargo irregular cases timely to support customers to clear cargo at W/H.
Supervising cargo build- up in TCS warehouse and at Ramp to ensure on- time performance.
Promptly resolving any problems that arise during operations (e.g., input system issues, sending FWB/FHL, messages such as VUN, VAL, XPS, PER, PEP, ACTUAL PAYLOAD, etc., resolving missing/damaged/found cargo at the warehouse, etc.).
Coordinating with TCS to optimize flight loading plans and supervise VIAGS/SAGS aircraft loading to ensure on- time performance and prevent delays by making all arrangements well in advance.
Response and coordinate actively with customers for export cargo acceptance or any irregular issues.
Organizing and controlling last- minute changes in cargo bookings to optimize capacity utilization.
Submitting interline shipments to OAL correctly and on time with cut off time accordingly.
Issuing and rechecking AWB, supervising documents for customers on time and correctly. Check all documents for flights before sending to TSC W/H to Aircraft.
Constant contact with the Supervisor for smooth coordination of cargo operations, including ULD control and stationeries.
Sending all necessary messages for flight.

Yêu cầu công việc

Ability to work independently and as part of a team.
Be willing to work overtime and follow the airline&039;s work schedule.
Having knowledge of: Cargo Industry, Freighter flight operations, processing inbound and outbound documents, handling unexpected and Irregularities.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
Positive attitude and a willingness to learn.
Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
Fluent in English with 4 skills.
Having 3 – 4 years of experience at Cargo Handling.

Quyền lợi

Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).
Competitive salary and attractive benefits.
Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
Annual leave and holidays according to Government regulations.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-04 23:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hiện Trường Hàng Hóa Hàng Không - Mã tin đăng: 4856704. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên hiện trường

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ITL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Xuất - Nhập khẩu
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây