Nhân Viên Kinh Doanh Kênh Horeca

CÔNG TY TNHH SX-TM-DV QUI PHÚC
Mức lương
10 tr - 15 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

(*) JOB PURPOSE: The jobholder will act as purchasing agent by being involved in sourcing and purchasing non-feed (non-material) goods/items locally/overseas on a timely and cost effective basis while maintaining appropriate quality standards and specifications.
(**) ACCOUNTABILITIES:
Procurement Execution
· Assure the proper involvement of all functions for technical and demand clarification to achieve the targets/ strategies.
· Create Purchase Order & follow up.
· Search & propose the suitable & qualified suppliers for the relevant goods/items.
· Execute negotiations/ price discussions with suppliers.
· Review and update periodically according to market analysis.
· Communicate with stakeholders to ensure relevant processes, compliances are fully complied.
· Discuss defective or unacceptable new goods or services with related users, vendors, and others to determine cause of problem and take corrective and preventative action.
· Receive Purchasing Request and work more with Requester/User to verify quality, specs, quantity, and lead time, etc.
· Strictly follow the Code of conduct (Anti-corruption) of the purchasing activities
· Contact supplier to obtain quotations, compare price & propose suitable supplier.
· Maintain good supplier relations and negotiate contracts.
· Work closely with Legal & Compliance team to be advised about legal documents (Contract, Non-disclosure Agreement...) when discussing with suppliers in terms of quality, delivery, payment...
· Build up the effective partnerships with stakeholders.
· Research and evaluate prospective suppliers.
· Maintain accurate purchase and pricing records.
· Maintain and update supplier information such as qualifications, delivery times, product ranges, etc.
Other
· Follow and enforce the company&039;s procurement policies and procedures.
· Improve the purchasing cost of purchased non-materials, e.g., initiate and drive cost down projects at the suppliers’ and involve the appropriate team, e.g., value analysis, decrease of technical requirements.
· Prepare cost analyses, report as required.
· Others as assigned by superior

Yêu cầu công việc

· Hard working
· Negotiation Skills
· Good Microsoft Office: Outlook, Excel, Word, PowerPoints
· Good planning and problem-solving skills
· Min 2 years’ working experience in procurement in manufacturing company.
· Team spirit mindset
· Willing to learn
· Integrity
· University graduate
· Good communication skills
· Proficiency in English
· Knowledge in foreign trade, global commercial acts and rules
· Able to handle multitask and have quick response.

Quyền lợi

Tăng lương
Nghỉ phép năm
Laptop
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ bảo hiểm
Chăm sóc sức khỏe
Đồng phục
Chế độ thưởng
Đào tạo

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-29 20:40:46

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Kinh Doanh Kênh Horeca - Mã tin đăng: 1968197. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 1000+ nhân viên
Trụ sở: 111/39 Tây Lân, Phường Bình Trị Đông A, Quận Bình Tân, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing , Bán lẻ / Bán sỉ , Bán hàng / Kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây