Nhân Viên Lễ Tân Tiếng Hàn

KHÁCH SẠN NAMAN RETREAT ĐÀ NẴNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Get information about the daily activities and meetings taking place in the hotel.
- Verify if all the expenses have been charged on the bills of the guest as well as the amount. Fill in the Room Reconciliation at the end of each day and send it to Accounting department.
- Report any unusual occurrences and requests to his superior.
- Cooperate with other colleagues to complete guest check- in procedures
- Handle every kind of requests and complaints of the guests.
- Give suggestions and comments to direct superior.
- Develop knowledge about other departments, their staffing, services and hours of operation in the hotel.
- To greet customers and identify his specific reservations.
- To register the guest, ensuring that the necessary details are obtained, i.e. name in full, address, whether company or private booking, special rate, allowances, VIP, charge details, nationality, passport number, etc.
- Use proper telephone etiquette.
- Prepare all the necessary forms required to carry out the daily operation.
- Verify the transfer of guest charges from other departments.
- To allocate room according to reservations list, ensuring that this is what the guest has booked, both in terms of the room itself and the rate to be paid. Review the room rates, room location, and types of room.
- Prepare the check out and billing for the guests.
- Keep properly the accounts of the guests for their expenses during their stay and charge them upon departure or any time they ask for it.
- To liaise or alert bellman so that the guest&039;s luggage is taken to his room and the key
- Develop thorough knowledge of the software used in the Front Office.
- Promptly notify housekeeping of all late check- out, early check- in and special requests.
- Balance the cash, currency, credit cards received and hand them to the accounting department.
- Follow all safety and emergency procedures and how to act upon them (Risk Management).
issued.
- Apply strictly all safety and hygiene policy, regulation and procedures of the hotel (HACCP). Perform other duties as assigned.
- To ensure that all departments, particularly restaurants, are notified of the tariff entitlements. Help to minimize wastage, neglect, breakage and mishandling of equipment and supplies. Control the hygiene and cleanliness of work area, equipment and material.

Yêu cầu công việc

- Excellent knowledge of resort and its facilities, services and products
- Must have enthusiasm and possess excellent customer service skills
- Excellent communication and listening skills
- Excellent spoken in English and Korean
- Confident with computer skills knowledge includes word, excel and outlook
- Enjoy working with people, possess a friendly and outgoing personality
- At least one year experience working in similar customer service environment as a receptionist or similar role
- Excellent oral and written proficiency in English
- High level of hygiene and grooming

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 12:00:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Lễ Tân Tiếng Hàn - Mã tin đăng: 4233444. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN NAMAN RETREAT ĐÀ NẴNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây