Nhân viên Trợ lý

VIETNAMESE-GERMAN UNIVERSITY (VGU)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Be the point of contact for students (and their parents) having study program related inquiries.
Cooperate closely with the other departments
Support the preparation of students’ stay at the German partner universities
Assist with scholarship procedures
Prepare time sheets and other required documentation for part- time (visiting) lecturers and teaching staff.
Support the necessary arrangements for foreign students at VGU
Enrolment process at German partner Universities
Assist the study programs in updating relevant web pages and take part in marketing activities
Communicate with the study program partners in Germany
Arrange the visits of faculty from the German partner universities
Be in charge of having students’ grades input in the VGU’s Integrated Campus Management System (ICMS) and have them kept up- to- date.
Support the examination office at VGU and at the German partner universities.
Support the preparation of academic- affairs- related certificates for students
Yearly admission process
Assist in organizing exam
Support the scheduling, resource planning, and operation of teaching modules (timetables, room booking, attendance lists, distribution of course material, course evaluations, etc.).
Assist with various day- to- day academic and other activities.
Take part in organizing larger VGU events such as Opening Ceremonies or Education Fairs, as well as academic events such as conferences.
Handle the posting of exam problem and answer sheets between the German partner universities and VGU

Yêu cầu công việc

Qualification:
Bachelor degree in business administration, economics, social sciences, mathematics, engineering or related fields
Experience:
At least two years of experience in the fields of Academic Affairs and Higher Education Administration is preferable
Knowledge:

Knowledge of office management principles, methods, and procedures
Knowledge of sorting/filing techniques and records retention policies and schedules to maintain accurate records

S
kills:

Good manners of expression, good writing skills and organizational skills.
Good command in using MS Office Software.
Knowing German language is an advantage
Proficiency in English both in written and orally

B
ehaviours required:

Teamwork mindset
Ability to act self- confident in an international working environment
Courteous and friendly
Creative, initiative, can- do attitude.
Good attendance and punctuality

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:11:43

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên Trợ lý - Mã tin đăng: 4013295. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên trợ lý

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Le Duan street, Thu Dau Mot City, Binh Duong Province.

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây