Nhân viên trợ lý hành chính (Và nhân sự)

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN CIMIGO
Mức lương
10 - 11 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

An Admin Assistant’s mains responsibility is to handle assigned clerical duties, to strongly assist the support team with office management. In addition, the Admin Assistant will be proactive in term of secretarial support to HR & Admin Executive and line manager.
Administration System/ Process/ Procedures:

Supports Research to organize Marketing Events, Seminars... in professional manner & building Cimigo brand name.
Coordinates to organize company events: Year- end, Christmas, Women’s day, Noel...
Work directly with suppliers such as Taxi, Stationary, Express, Ink...
Other duties as assigned by Managing Director.
Supporting HR in Welcome new staff, Employee’s birthday,...
Administers and monitors administration budget, cost control
Keeps maintain & manages the legal documents of company including other representative offices
Conduct payment monthly, requested for office costs;
Coordinate in office decoration/ renovation;
Answer incoming phone call...;
Manages and develops Admin. System; Process and Procedure to ensure the organization effectiveness & efficiency.
Database management
Coordinates to organize company events;

Office building:

Plans the maintenance scheduling related to facilities of office.
Manages the office and maintenance suppliers to ensure office building run smoothly and efficiently
Manages office building including properties, facilities and equipment remain in good condition & well- appearance.
Manages office decoration/ renovation

Managing Admin Department & Tasks Assignment:

Manages & develops administrative team including coaching Securities, Receptionist; Administrative Officer, Cleaners and Bar staff to perform in professional & accurate manner.

Yêu cầu công việc

Careful, friendly, proactive and flexible in work handling, time management.
Good at MS Excel, Word and Power Point.
English Communication;
At least 1 to 2 years of administrative, office management or assistant experience.
University Graduated;

Quyền lợi

Working time: 8h30- 17h30 from Mon to Friday
100% salary amount in probation time
Salary: Negotiable
Yoga class every week
Training and development.
Health care package and accident
Proactive and professional environment working
2 reward days on Friday per month

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-15 15:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên trợ lý hành chính (Và nhân sự) - Mã tin đăng: 4558681. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 217 Điện Biên Phủ, phường 15, quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên/ Có Kinh Nghiệm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây