Night Front Office Supervisor

THE RITZ-CARLTON RESIDENCES HANOI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Adhere to the highest standards of The Ritz- Carlton service excellence.
Comply with quality assurance expectations and standards.
Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
Serve as a departmental role model or mentor; follow up to confirm employee compliance with company standards and policies and external regulations.
Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Answer, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Valet, Engineering, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS).
Perform other reasonable job duties as requested.
Welcome and acknowledge all Residence owners according to company standards, anticipate and address Residence owners’ needs, assist individuals with disabilities, and thank Residence owners with genuine appreciation.
Report accidents, injuries, Residence owners’ incidents and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications.
Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby ambassador tasks. Review shift logs/daily and maintain that all Residence owners are logged in systems.
Gather, summarize, and provide information to Residence Owners’ about vendors, surrounding area amenities, special events and activities.
Assist with scheduling of the elevator for move- in/out for Residence owners/tenants.
Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
Schedule, supervise and reinforce the job specific protocols as outlines in the Ritz- Carlton Standard Operating Procedure Manual.
Assist management in scheduling, training, evaluating, motivating and coaching employees.
Respond to special requests from Residence owners with unique needs and follow up to promote satisfaction.
Respond to Residence owners’ requests for information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers.
Maintain the highest level of safety, security and hospitality to our Residence owners.

Yêu cầu công việc

Qualification
• Owning a valid car driver&039;s license is advantageous.
• Relevant Diploma or Bachelor&039;s degree
• 3 years experience in concierge guest services, front desk, or related professional areas and/or 1 year experience in a supervisory role

Quyền lợi

2 OFF days/ weeks; Annual leave and Paid leave on special occasions
Career development opportunities at all properties in the company
Other benefits as per the company’s policy
Associate Discount Program on rooms and food at over 30 brands of Marriott International worldwide
Competitive attractive salary and remuneration
Gifts on special occasions
Contribution to mandatory insurance based on 100% of salary, starting from the probation period
Associate Engagement Activities throughout the year
Become a member of our Ladies and Gentlemen at the first legendary The Ritz- Carlton property in Vietnam
Training and development courses from Marriott International
Meal allowances
Become a member of the leading global hotel company Marriott International

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-26 14:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/11/2025
Hình thức làm việc
Ca đêm
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Night Front Office Supervisor - Mã tin đăng: 4413861. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE RITZ-CARLTON RESIDENCES HANOI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây