CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM HANWHA LIFE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Gather and consolidate necessary documents and reports from other departments upon request.
And other tasks as assigned by the CEO Office
Facilitating communication between the CEO and other departments
Perform translation and interpretation tasks (Vietnamese to English and vice versa) when required.
Assist the CEO and BODs members during business trips, focusing on logistical and administrative support.
Provide comprehensive administrative support and handle a variety of ad- hoc tasks as needed.
Manage and organize the CEO‘s business trips, including all associated logistical and administrative tasks.

Yêu cầu công việc

1- 2 years of experience in Personal Assistant, office administration, or interpretation roles (best suited for candidates who are early in their careers and eager to enhance their skills & knowledge)
Experience in the life insurance industry is an advantage.
Proficiency in Microsoft Office
Proficiency in English
Korean language skills are a plus.
Strong communication skills with attention to detail, enthusiasm, and integrity.
Graduated from university with a bachelor’s degree in English Language or a related field is an advantage.

Quyền lợi

Modern facilities in the spacious office
Competitive salary (100% salary during probation).
15 Annual leaves.
Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
Provide an advanced Health Medical pre- check- up from the 1st week of your probation.
Gifts for new comers and on special occasions
Bonus: 13th- month salary and the performance- based bonus of up to 30% of the total annual package.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-06 00:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4620965. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: tầng 8 toà nhà DK số 2 lô 22 Lê Hồng Phong, Phường Đông Khê, Quận Ngô Quyền, Hải Phòng

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây