Office Assitant

CÔNG TY CỔ PHẦN TƯ VẤN XÂY DỰNG CỬU LONG
Mức lương
14 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administrative Tasks
- Set up and maintain filing systems for Project office
- Efficiently schedule and coordinate meetings, appointments, and travel arrangements
- Receive/respond to office’s telephone, email, fax
- Support international and national experts to carry out their activities at project level
- Ensure all files/reports are in proper order
- Manage and organize office files, documents, and records systematically
- Ensure an adequate supply of necessary office materials and maintaining office supplies and equipment
- visa arrangement, air- tickets, local travel, hotel arrangement for international experts
- Travelling arrangement for the project team
Interpretation and Translation
- Responsibilities for interpretation and translation works
- Handle incoming calls, emails, and correspondence in English with precision and professionalism.
IT support
Accounting Tasks
Support in IT activities (contact IT services only).
- Control fixed assets belonging to the project office (assets to be recorded on an inventory list) and organize regular maintenance schedule for office equipment/assets.
- Incorporate closely with acountant department in storage/arrangement of signed contracts
Collaboration and Liaison
- Collaborate seamlessly with internal teams and establish positive relationships with external partners
- Foster positive relationships both within the company and with external partners.

Yêu cầu công việc

Knowledge, Skills and Abilities Required
- Good interpersonal, diplomacy and customer- oriented skills, keen attention to details
- Fluent in English (both written and spoken)
- Ability to work effectively in a team
- Proven effectiveness in prioritizing competing demands, and in adapting easily and quickly to changing priorities
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Aged 22 to 30 years old.
- Bachelor&039;s degree in Business Administration, Office Management, or a related field
- Good appearance
Experiences Required
- Bachelor’s degree and at least 02 years relevant experience
- Some experience in event organizing; Experience with inventory management a plus.
- Excellent organizational and multitasking abilities
- Previous experience in office administration is a plus
- Experience in providing administrative support. Experience in procurement support is an advantage

Quyền lợi

- Collaborative and inclusive work environment
- Opportunities for professional development and training
- Salary Range: From 14 million to 20 million
- Opportunities for Career Advancement: Performance- based promotions; ccess to mentorship programs; Opportunities to take on additional responsibilities and projects.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-16 12:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Assitant - Mã tin đăng: 4423324. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 356 Nguyễn Trọng Tuyển, phường 2, Quận Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây