Office Manager

CÔNG TY TNHH VISUAL ENNODE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Human Resources & Organizational Culture:

Records & Contracts: Primarily responsible for drafting, managing, and maintaining employment contracts and personnel records in compliance with Vietnamese Labor Law.
Benefits Administration: Manage payroll, employee benefits, and Social Insurance administration.
Recruitment & Development: Manage the entire recruitment process (sourcing, posting, CV screening, scheduling interviews) and oversee the employee performance evaluation system.
Internal Governance & Direction: Establish, implement, and monitor adherence to internal regulations and work discipline, ensuring all activities align with the vision and goals set by the Board of Directors (BOD).

Administration & Office Operations:

Logistics Management: Coordinate and manage daily office operations, including procuring supplies/ stationery, managing company assets, and ensuring all facilities and equipment are consistently maintained.
Legal Compliance & Procedures: Serve as the primary liaison with legal consulting firms to ensure compliance, and oversee the processing of administrative procedures and permits related to government agencies (Labor Department, etc.).
Documentation & Archiving: Draft, issue, and archive official company- level administrative documents, announcements, and decisions.
Event Support: Assist in organizing internal activities or supporting Marketing/Event- related tasks.

Yêu cầu công việc

Knowledge: Deep understanding and practical experience in Vietnamese Labor Law, Social Insurance (BHXH), Tax regulations, and cost/budget management principles.
Experience: Minimum 3 years of proven experience in a similar multi- functional role such as Office Manager, Admin Manager, or a comprehensive Admin- HR- Internal Accounting capacity.
Attributes: High responsibility, meticulous attention to detail, strong organizational and problem- solving skills, and the capacity to multitask effectively in a fast- paced environment.
Skills: Proficiency in office management tools (Excel, Word, Google Workspace, Notion).
Language: Fluent English (Business- level communication), with the ability to work and communicate directly with foreign superiors and partners.
Preference: Male candidates with experience working in a Startup/ Small- scale company environment, where proactive ownership across multiple domains is essential.

Quyền lợi

A creative, professional working environment that empowers proactivity and allows staff to build and improve operational procedures.
Competitive and negotiable salary commensurate with proven capability and impact.
Comprehensive bonus scheme (Performance, 13th- month salary) and full statutory welfare benefits.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-04 07:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Manager - Mã tin đăng: 5435181. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH VISUAL ENNODE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây