Omni Channel Assistant Manager - FMCG

NAVIGOS SEARCH
Mức lương
1500 usd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are seeking a strategic and results- driven Omni Channel Assistant Manager to drive integrated business growth across both offline and online platforms. This role will lead channel and customer strategies, data- driven decision- making, and collaborative execution to position us as the 1 Omni partner of choice across key customers.
Key Responsibilities:
Omni Channel Strategy & Execution
• Ensure seamless O2O (Offline to Online) integration across key retail partners.
• Develop and implement customer/category- specific OMNI strategies to drive sales, share, and growth.
• Translate planning into execution with internal Category and eContent teams.
Business Unit & Demand Creation Planning
• Collaborate with DMCs and Brand Managers to drive category demand through omni activations.
• Lead Omni planning for Business Units (Home Care, Personal Care, Nutrition, etc.).
Key Account & Stakeholder Management.
• Act as the main point of contact for senior customer OMNI stakeholders (e.g., Head of Omni Commercial, Marketing, Content).
• Build strong, win- win partnerships and deliver aligned business priorities.
On- site Media & Conversion Optimization
• Lead on- site investment planning and optimize digital KPIs: Impressions, Clicks, Conversions.
• Conduct campaign evaluations and drive continuous performance improvement.
Data Partnership & Insights
• Build strategic shopper data partnerships to unlock growth opportunities.
• Lead data governance, utilization, and performance tracking with key customers.
CRM & Shopper Engagement
• Use data to drive engagement and conversion both online and offline.
• Collaborate with customer CRM teams to drive shopper segmentation and personalized marketing.
Innovation & Market Development
• Leverage customer data and content to deliver strong ROAS (Return on Ad Spend) and shopper engagement.
• Partner with Marketing teams to support NPD (New Product Development) and innovation rollouts.
Project Leadership & OMNI Foundations
• Lead cross- functional OMNI initiatives: media foundations, data/CRM setup, last- mile delivery optimization, and new revenue models.
• Support contract alignment and document sign- offs including NDAs and promotion agreements.
Financial Governance & Investment Management
• Partner with Finance and Category Management to ensure OMNI investments are well- planned, tracked, and liquidated monthly/quarterly.
• Integrate OMNI investments into the overall business plan.

Quyền lợi

Performance bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-15 02:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Omni Channel Assistant Manager - FMCG - Mã tin đăng: 5331398. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NAVIGOS SEARCH

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 7th Floor V-Building 125 -127 Ba Trieu Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Channel Assistant Manager tại tỉnh/thành