Omni Channel Line Manager

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Online sale management
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
Cash Management
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Build and promote team work spirit
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Identify potential staff for succession planning purposes
Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
Other duties
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
- Opening & closing Store

Yêu cầu công việc

- Service orientation: customer service minded
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Prefer 3 years experience as the same position
- Have a polite, tactful and friendly attitude
- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers

Quyền lợi

– Performance bonus
– Full salary social insurance
– 12 days annual leaves
– Premium healthcare
– Meal at canteen
– Training and learning development;
– Transportation allowance
– 13th month salary
– Many opportunities of development (transfer, promote)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Omni Channel Line Manager - Mã tin đăng: 4639043. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây