Operation Service Specialist

YAKINIKU LIKE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Summary of essential job functions
Support the development, implementation, deployment and continuous improvement of organizational- Japanese Chain Restaurant (JCR) programs and technology platforms to make it easier for field Staff to deliver company mission
As Operations Services Specialist – Technologies, your responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
· Collaborate with the business team and be the lead for the implementation, testing and support the successful launch of new products, promotions, market- wide initiatives and LSM initiatives.
· Lead the improvement works to the integrated system and create resources and tools to support the execution. Integrated systems include:
POS: especially button names, button layout, LTO programs, and all POS procedures for Staff
Reward App: related to Member app
Create Finish good and item code on DF 365 and integrate to POs
· Supports Operations Services component of AOP projects and implementation and any events organized by Operations Services.
· Set up and Maintain Operations SharePoint
· Conduct store assessment as QSC, Mysteri shopper, if assigned.
· Create Memo send to store
· Extracts, analyses and communicate progress of programs. Prepare data for weekly review and monthly Operations Review
· Participate to develop training system
· Follow and complete task required by Head of company , Legal.
· Lead the check and testing of BOM for beverages, food and retail items on DF365 system.
· Create reporting templates for market wide KPIs
· Work with IT on Power BI reports for Operations

Yêu cầu công việc

· Strong willingness to learn new technologies, love the challenges to analyze complex processes.
· Ability to balance multiple priorities and meet deadlines
· Ability to negotiate and influence
· Demonstrate attention to detail, solid problem solving and analytical skills
· Ability to establish cross- functional, collaborative relationships with business and technology partners and work cross- functionally in a matrixed organization.
· A background in IT architectural, systems and processes is an advantage.
· 2- 3 years as shift, assistant or store manager level is an advantage
· Proficiency in MS Word, PowerPoint, Excel, and Project, Power BI
· Love to support work that make the lives of our staff easier
· Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-19 18:10:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Service Specialist - Mã tin đăng: 4821694. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

YAKINIKU LIKE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây