CÔNG TY CỔ PHẦN STAVIAN HÓA CHẤT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Responsibilities:
• Generate detailed reports on cost management, operational personnel, and activity plans to ensure the efficient and seamless functioning of overseas branches.
• Provide timely updates and reports on customer status, enabling the Sales Department to take appropriate and informed actions.
• Work closely with the Sales Department to monitor international receivables, devise effective strategies, and develop timely debt collection reminders.
• Maintain and manage customer data within the SAP system.
• Oversee and support the day- to- day operations of foreign branches in Africa and Latin America.

Yêu cầu công việc

Requirements:
• Strong business support and promotion skills with a high degree of initiative and independence in work.
• Demonstrated leadership and influential communication skills. Candidates with international trade experience and a background in foreign markets are preferred.
• Advanced proficiency in office software, particularly Excel (capable of creating customized report templates as needed)
• Proficient in English, with a TOEIC score of 800 or higher, or an equivalent certification.
• 3- 5 years of experience as an assistant to the Sales Director or in customer management (not necessarily direct sales but overseeing and tracking orders).

Quyền lợi

Benefits:
• Comprehensive welfare policies for both individuals and their families.
• Advanced training programs (including E- learning...).
• Global working environment with nearly 30 branches and representative offices, and Grade A office facilities.
• Diverse and inclusive workplace culture (D&I).
• 13th- month salary bonus and a wide range of diverse benefit packages.
• Competitive income with attractive business performance bonuses.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-19 05:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4656923. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 5A, khu văn phòng – Tòa nhà Century Tower, 458 Minh Khai, phường Vĩnh Tuy, quận Hai Bà Trưng, thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây