Order Taker | Nhân viên Tiếp nhận Dịch vụ Ẩm thực

HOIANA HOTELS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service
• Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
• Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
• Provides excellent service to internal customers in other departments as appropriate.
• Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
• Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
• Ensures Food and Beverage Division meets the Hotel’s targets in the areas of Guest Satisfaction Survey and Customer Audits.
Operational
• Works in a supportive and flexible manner with other departments, in a spirit of “We work through Teams”.
• Ensures all orders are properly taken as requested
• Collects cutlery from guest room or corridor as soon as being informed.
• Works closely with other employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
• Verifies cash received ensuring only genuine money been collected.
• Embraces all Touches of New World and the Food and Beverage Top 20.
• Presents bill and collects payment upon delivering the food.
• Strictly adheres to the hotel policies and procedures especially entering guest rooms.
• Strictly adheres to all policies and procedures issued by the Finance with regard to cashiering and cash handling.
• Verifies all credit cards presented by guest before to validity of the card.
• Takes orders from guests and repeats the orders before ending the telephone conversation.
• Ensures no entry to any guest room with ‘D&D” sign.
• Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implemented.
• Ensures that minimum brand standards have been implemented.
• Delivers order to guests’ room in a prompt and timely manner.
Personnel
• Supports the implementation of The People Brand, demonstrating and reinforcing New World Values and Culture Characteristics.

Yêu cầu công việc

People person and good motivator
Able to converse in English
Able to perform shift works

Quyền lợi

Service Charge.
Competitive salary and packages.
Interesting training course provided by hotel and Rosewood group.
Professional working environment with international branding.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-19 05:25:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Order Taker | Nhân viên Tiếp nhận Dịch vụ Ẩm thực - Mã tin đăng: 4200654. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA HOTELS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây