Payroll Specialist

CÔNG TY TNHH PCA COMPANY SERVICES
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Điện Biên; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

For Service Division (Tasks performed for clients):

Drafting labor contracts according to clients&039; requests (based on available template contracts), advising clients on labor regulations.
Responsible for the service division: calculating salaries, bonuses, work efficiency, and KPIs for clients.
Receiving information, checking, and reconciling with clients on information regarding: timekeeping sheets, labor fluctuations, etc.
Handling BHYT (Health Insurance) documents: sickness, maternity, etc.
Handling tasks related to social insurance, health insurance, personal income tax, labor reports, etc., including internal tasks and working with government authorities.

For tasks performed for the company:

Participating in designing salary scales, bonus policies, and welfare benefits according to job positions and capabilities.
Providing suggestions, drafting procedures, and regulations related to Compensation & Benefits (C&B) operations.
Contributing to the development of salary, bonus, and welfare policies.
Performing other tasks assigned by superiors.
Advising and providing recommendations to HRM on tools and solutions to retain and attract talents through salary and welfare policies.

Yêu cầu công việc

Ability to analyze and solve problems.
Good computer skills.
Minimum 2 year of experience in equivalent positions.
Candidates with understanding and experience in applying the 3P Salary Model are preferred.
Graduated from College or higher in Human Resources Management, Labor Management, Human Resource Administration, Law, or related fields.
Candidates who have experience using HR and payroll software are preferred.
Good English communication skills are an advantage (not mandatory).
Knowledge of labor laws and regulations.

Quyền lợi

Working in a foreign- standard company with ample opportunities for learning and skill development in English and Chinese.
Full insurance coverage and other benefits such as public holidays, Tet holiday, annual leave, and travel allowance.
Annual salary review.
Opportunities for career advancement, long- term commitment to the company, and stable job prospects.
100% foreign clientele, diverse cultural environment.
Professional, dynamic, and modern working environment.
13th- month salary + bonus (if any).
Monthly provision of spa vouchers, petrol allowance, etc.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-10 21:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Payroll Specialist - Mã tin đăng: 4634017. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PCA COMPANY SERVICES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây