CÔNG TY TNHH PCA COMPANY SERVICES
Mức lương
10 - 13 triệu
Địa điểm làm việc
Điện Biên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

● Providing administrative support to the CEO, including scheduling appointments, managing emails, calls, messages, and correspondence, and taking care of travel arrangements.
● Act as the first point of contact for clients and visitors, ensuring that they are greeted in a professional and friendly manner, and directing them to the appropriate person as needed.
● Preparing reports, presentations, and other materials as needed, working with the CEO to ensure that all information is accurate, up- to- date, and relevant.
● Receive and effectively implement instructions from the CEO and the Company Partners.
● Closely coordinate with departments to support work and grasp work progress, handle assigned executive tasks within capacity and as required.
● Other specific duties will be discussed further during the interview.
● Maintaining confidential files and records, ensuring that all information is kept secure and protected from unauthorized access.

Yêu cầu công việc

● Bachelor&039;s degree in Banking, Economics, Business, or a related field.
● Age between 20 and 30 years old.
● Minimum 2 years of experience in a similar position.
● Languages: Fluent level of both spoken & written English; Speaking & writing Chinese
(Mandarin) is an advantage.
● Very ambitious and hard working!
● No familial responsibilities that may interfere with work commitments
● Work well under pressure.
● Good time management skills and ability to prioritize, problem- solve.
● Dynamic, diligent, careful, honest.
● Have good organizational skills, teamwork, and multitasking ability.
● Long- term commitment, high responsibility in work, good communication and mature mindset.
● Proactive in work, able to work independently.

Quyền lợi

● Enjoy other welfare regimes such as holidays, New Year, annual leave, traveling, etc.
● Professional, dynamic, modern workplace.
● 2 months trial period
● Customers are almost all foreigners who come from diverse cultures.
● Opportunity for annual salary raise.
● There are opportunities for promotion, long- term attachment to the company, and a stable career.
● Business Trips in Asia for the best performing employees.
● 13th month salary & bonus (If any).
● Working in a foreign standards company, learning, and developing yourself, improving English and Chinese skills.
● One on one training

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 15:35:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4397853. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PCA COMPANY SERVICES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây