Personal Assistant to GM

HÔTEL DE L'OPÉRA HANOI - MGALLERY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Working closely with owner’s representative and Accor offices alike, maintains proper communications including follow up to facilitate relationship between the two.
Ensures cases of dissatisfied guests are made known throughout the hotel as fast as possible to ensure special care is taken in all areas to contain the situation.
Ensures guest feedback is logged against PMS guest profile for future reference.
Takes responsibility for special projects whenever assigned.
Attends weekly meetings with GM and owner and/or whenever meetings take place
Oversee LQA brand standard portal and assign audits.
Spends adequate amount of time (70% office, 30% floor) on the floor with the operation whenever possible and minding office work (flexible), assisting the team from time to time and also engaging with guests to learn of their experience. The PA is the key bridge between the Executive Office, the Heartists and the guests.
Coordinates with Head of Departments to ensure a timely completion of projects whenever assigned.
Manage VOG portal and communicate daily during morning brief on all new comments.
To arranges appointments for GM, and if necessary to remind of appointments and meetings.
Ensures prompt action is taken in case of guest complaints and that service recovery is initiated without delay. In case of known guest dissatisfaction ensures service recovery is initiated immediately and every effort is made to prevent further deterioration of the situation or complaint/negative feedback after departure.
Schedules monthly MOD roster for HOD’s and gets approval from GM. May be assigned to cover MOD on request from time to time.
Is available for employees to assist in communication between GM and employees.
Communicates with the owner office team (Dan Chu) on behalf of the GM and coordinates communication between both parties.
Effectively manage day- to- day administrative needs; to record and communicate minutes of all meetings involving the GM, to draft correspondence and memos.
Manages the GM’s calendar and AL recordkeeping.
Is accessible and available for staff and translates if necessary.

Yêu cầu công việc

Excellent organizational and time- management skills.
High level of discretion, integrity and professionalism
A Bachelor degree in Hospital Management, Business Administration or related field
1- 2 years of related professional experience in 4- 5 star hotel environment, preferable in the same position
Strong written and verbal communication skills in English
Proficiency in MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) knowledge of PMS or hotel software is an adventage

Quyền lợi

05 working days | 02 days- off per week
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Accor properties
Staff duty meal & uniform are provided by Hotel
Local and international training course
Annual health check
Free motorbike parking

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-28 05:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/08/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant to GM - Mã tin đăng: 5139083. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HÔTEL DE L'OPÉRA HANOI - MGALLERY

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 29 Trang Tien

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job