Personal Assistant to GM

GRAND K HOTEL SUITES HANOI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Is the point of contact between the GM and HODs, managers, and other employees
- Should be able to boost the communication and relations between GM and all employees
- Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company
representatives, suppliers, competitors, and other members of the local community
- Contributes to boosting cross- departmental working methods thanks to his/her relational skills, adaptability, and professionalism.
- Handles reservations as requested by GM
- Distributes memos, letters, and other information, etc.
- Translates incoming letters, documents, and articles as requested
- Is the point of contact for all departments in terms of administrative matters.
- Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Prepares and updates HOD Monthly working schedule and roster
- Cooperates, coordinates, and communicates with Department Heads and other inter- departmental secretaries as appropriate
- Manages GM&039;s working schedule, and arranges internal/external appointments for GM
- Reports directly to and communicates with the GM on all administrative matters
- Represents the hotel in a positive manner on and off duty
- Respect the resort&039;s policies and procedures in terms of filing, contracting, billing, total guest satisfaction, and confidentiality.
- Other duties and projects as assigned by the General Manager
- Attends meetings between GM with GD, external partners, and suppliers, HODs meetings
- Excom meetings as requested. Takes minutes and interprets in those meetings should there be a need
* Benifits
- Special discount for F&B services
- Competitive salary & full- service charge in the probationary period
- Uniform, duty meal, locker, and laundered uniform provided by the Hotel
- Birthday gifts and allowances on special events
- Summer outings and several team- building activities
- Other benefits according to Hotel’s policy
- Annual health check

Yêu cầu công việc

* Required Skills:
- Enthusiastic, proactive, creative and responsible
- Good planning, organizing, and customer relation skills
- Fluent English, both spoken and written
- Extensive knowledge of the hotel, its services, and facilities
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Experience: 3 years of relevant work experience in the hospitality industry, preferably with an international brand
- Have negotiation and problem- solving skills
- Qualifications: Diploma in Business, Hotel Management or Secretarial Study

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:46:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant to GM - Mã tin đăng: 4154140. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GRAND K HOTEL SUITES HANOI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây