Phân tích dữ liệu và Quản lý Performance KPIs chất lượng giao nhận chuyển phát nhanh (QCC)

CITILINK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Ensure operations monitoring, controlling

Walk to the floor regularly to have operation insight, build up the relationship & point out the performance gap with Operation team
Pro- actively tracking of the performance to against agreed target and tracking compliance to adherence defined standards and processes
Promptly and independently initiate corrective action in the event of problems or identifiable service disruptions in order to maintain the given service commitments to customers
Drive/ facilitate operations team’s root causes analysis and corrective action plan in case exceptions happen
Identify performance and compliance gaps on time
In case of critical failure detection or repeat of non- conformity, immediately feedback to corresponding operations lead for reason and resolution & follow up closure

Performance
Reporting

Produce and distribute reports regarding the service quality review. Ensure that reports are effective, timely and consistently analyzed to identify service disruptions as well as opportunities

Drive PUD performance continuous improvement

Identify possibilities that improve the efficiency of process
Provide analytical solutions to drive/facilitate operations team’s root causes analysis
Responsible to hold periodic review with functions, and walk through existing performance and any potential plans

Any other ad- hoc requests/ projects

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS, COMPETENCY & EXPERIENCESkills

"Can do" attitude with a well –balanced sense of perspective, sense of humour
Advanced Software Skills (excel, access)
Data skils is highly desirable
Effective analytical problem solving skills & high- level reasoning

Competences

evaluates both numerical and narrative information. Draws accurate conclusions.
parts, separates the main issues from side- issues, understands the nature of the parts and their relationship to one another. Seeks out and critically
Analysis: Breaks down a problem, situation or process into its component

Communication: Provides both verbal and written information in a timely, clear and concise manner. Expresses ideas effectively, adjusting style, tools and mode to the needs of others. Listens attentively, and summarizes or asks questions, when needed, to clarify information.
Self Management: Remains calm, objective and controlled in responding to urgent or demanding situations. Maintains effective performance under pressure. Stays positive
Expected years of experience

2 years of relevant working experienced (preferably in the operations area)

Educational Qualifications

Bachelor Degree or equivalent

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 12:05:20

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Phân tích dữ liệu và Quản lý Performance KPIs chất lượng giao nhận chuyển phát nhanh (QCC) - Mã tin đăng: 4261478. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CITILINK

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Phát triển thị trường
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây