CT CP TẬP ĐOÀN THÁI TUẤN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Communication Plan & Content Marketing:

Collaborating across functions to deliver an effective content marketingstrategy and editorial plan to meet the business objectives at the lowestpossible cost
In charge of Communication Plan.
Writing and editing PR articles, press releases.
Develop and manage contents (including content writing, contentpresentation, image ideas) on all channels in the integration of contentprograms with brand campaigns.
Writing creative & inspired contents (Online and Offline) for website, socialmedia channels, promotions, events, email marketing, Blog, SMS ads, ...

MEDIA/ PRESS/ Celebs/ KOLs/ Stylist relations:

Participating in event management, including launching events, pressconferences, and promotional events.
Writing and distributing press kits to targeted media
Promoting news stories and new products / collections/ features of thebrands to the media
Creating the network of KOLs which can influence the conversation andbuild trust based on our targeted§ messages to the right targeted audiences
Adding value to PR/SM/MKT/EVENT/CONTENT/CRM activities by a highengagement of suitable KOLS network.
Manage PR aspect of a potential crisis situation.
Building strong working relationships with members of the press and digitalmedia.
Liaison with the press to communicate messages from the organisation.
Ensuring the content of social media posts of celebs and KOLs will be inline with campaign key message§ as requested.

Other Admin tasks:

Deliver reports, analysis, and other tasks as requested
Communicate between partners and team to complete contracts, billings,etc

Yêu cầu công việc

Education/ Training Qualifications: Bachelor degree in Marketing/ Communication or related field
Additional skill:
• Organization, Planning Skill, Problems solved;
• Fluent communication and presentation skills, both in verbal & wrtiting.
• Fluency in both verbal and written English is preferred
Experience: At least 3 year experience in the same position in Retail Lifestyle, luxury
Knowledge of:
• Good understanding of luxury brands and market players are advantage
• Understanding of lifestyle retail industry.
Qualifications:
• Having relationship with the network of Media, Press, KOLs,…
• Have knowledge about Brand DNA – communication deliver(deliver right brand’s voice, style, & tone to right target customers)
• Editorial requires basic SEO understanding, content categorization, contentdevelopment, distribution, and measurement
Working hours: Monday To Friday: 8:30AM – 5:30PM, and morning Saturday
Personal qualities: Proactive with an eye for details, Good time management Possitive Attitude, Hard Working, Quick Learning Customer focused and results oriented, Responsible and be efficient with little supervision, Passion for success

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:22:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4129079. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Communication executive

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 1/148 Nguyễn Văn Quá, P.Đông Hưng Thuận, Q.12, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây