Pre-shipment Inspection Coordinator – Admin & Client Support

TÜV SÜD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

You will also act as the Member of Pre- shipment Inspection Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the Inspection in managing the day- to- day including management Standard AQL 2859- 1, relevant industries and products, ISO 9000 and national).

Input and update data in Tracking System
Follow the other works assigned by Inspection Manager
Review client’s specification, and clarify the requirements with clients / other offices
Handle day- to- day client enquiries (orders/bookings receipt & quotation) to ensure coordination activities are aligned with requirements according to Company and clients’ procedures
Control approved / inspector samples and inspection equipment
Follow up the customer’s Debt
Issue Inspection Certificates
Report the revenue in month to Finance
Schedule inspections and arrange logistics
Collect all necessary inspection material and/or information and forward to Inspectors (i.e. packaging, approval sample etc.)
Report the monthly working schedule of PSI team to People/HR team
File and retain all documents utilized during an inspection and control documents accordingly in hard and soft copies
Be front line contact for all communications between Clients, Vendor/ Factory and other offices

Yêu cầu công việc

A proactive team player who can also work independently and perform well under pressure in challenging projects and tight deadlines
Knowledge of Standard AQL 2859- 1, ISO 9000, or other relevant national/international quality standards is an advantage
Prior experience or familiarity with the Textile, Garment, Footwear, or Hardline product industries is highly preferred
Bachelor’s degree with a minimum of 2 years’ experience in coordinating office operations or quality assurance (QA) functions
Result and service- oriented individual with initiative and good communication skills
Good English communication skills

Others (Benefit):

Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
Free parking
Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
Working in an international dynamic and friendly environment
15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
Ad- hoc staff engagement events, team- building activities, company trip
13th- month salary, bonus based on performance and business result

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-25 12:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Pre-shipment Inspection Coordinator – Admin & Client Support - Mã tin đăng: 5257111. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TÜV SÜD VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Inspection Coordinator tại tỉnh/thành