Pricing Staff

VIETNAM FURNITURE RESOURCES (VFR)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 8 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Chức năng
/
Function:
- Responsible for establishing, implementing and supervising a complete subcontracting management system to meet company‘s policies and objectives in relation to capacity, ordering, delivery and pricing.
- Together with the Technical Department (TECH) & Quality Assurance Department (QA) to ensure that quality procedures and policies are being implemented.
- Planning, organizing and supervising delivery commitment/ status of all orders with subcontracting to meet company’s target.
Trách nhiệm và nhiệm vụ
/
Duties and Responsibilities

Implementing other tasks assigned by DEPT’s head /superiors.
Work with PUR, Superior for sourcing new SUB & make contract for SUB.
Work with TECH to stick contract out for order at SUB & remove as need.
Being a communication channels between company’s inquiries & Sub- Con.
Daily check, follow up & solve own task pending.
Detail the work carried out in relation to pricing. PO
Establishing capacity with individual suppliers based on the annual budget and monthly targets.
Providing a full assessment of existing sub- contractors, identifying strengths and weaknesses with an action plan for each.
Setting up the priorities and completing the tasks
Making PR/PO/Price comparison & release PO to SUBCON
Update SUBCON paper works (PR/PO/Pricing/ Contract/ receipt/ deposit request…etc…) into VRF- internal folder.
Check with related people/Dept. to push for drawing, sample, template, quality standard, product information needed to SUBCON for asking quote..
To ensure suppliers are at full capacity and notify management when capacities are low.
Supporting team, others Department and contributing to company’s Vision.
To arrange and conduct hand- over meetings when there is a need to review things relating to pricing, PO.
Work with TECH/ACC to check, upload SUBCON BOM for price comparison
Planning, organizing and coordinating Internal, External to meet the dead line, timeline of pricing, PR/PO/Payment request.
Contributing idea to improve and develop company.
Weekly & Daily planning of Work Order/PR/PO releases to SUBCON
Report weekly & monthly on each sub- contractor relating to pending issues.

Yêu cầu công việc

An honest and diligent character and be devoted to work.
At least 03 year experience in a similar position
Excellent management skill (planning, organizing, staffing, leading, controlling)
Good command of English in 4 skills (listening, speaking, reading, writing)
Good in communication skill, negotiation skill and problem solving skill
Professional working manner and attitude, confident, mature and authoritative.
Knowledgeable about furniture making processes
Academic or professionally trained about management or technical.
Strong IT skills in Microsoft Office.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 22:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Bình Dương
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Pricing Staff - Mã tin đăng: 5220658. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM FURNITURE RESOURCES (VFR)

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 47/4 DT743, Binh Chuan Ward, Thuan An Dist.,

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job